https://www.bfn.ir/article/23158 قانون توجه در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

قانون توجه در بازاریابی

  • پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3751
  • RSS

قانون توجه در بازاریابی
اثر گذارترین مفهوم در بازاریابی، داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است.
شرکتی موفقیت شایان بدست می آورد که بتواند به طریقی، کلمۀ مربوط به خود را، در ذهن مشتری بنشاند. این کلمه باید ساده باشد و دلبخواهی نباشد. ساده ترین کلمه ها، بهترین کلمه ها هستند؛ کلمه هایی که در لغتنامه آمده اند.
این، قانون مرکز توجه است. شما از طریق یک کلمه یا یک مفهوم راه خود را به دنیای ذهن مردم می گشایید. این، مهم ترین فعالیت بازاریابی است.
فدرال اکسپرس توانست کلمه "طول شب" را در ذهن مشتریان خود جای دهد، زیرا خط محصول خود را فدا کرد و فقط بر تحول یک شبه مرسولات تمرکز کرد.
به هر روی، قانون رهبری- اول بودن برتر از بهترین بودن است. – باعث می شود که نام تجاری یا موسسه پیشگام، کلمه ای را در ذهن مشتری جا دهد. اما کلمه متعلق به رهبر، آن چنان ساده است که به چشم نمی آید. کلمه متعلق به رهبر، نمایانگر طبقه است. مثلا آی بی ام کلمه کامپیوتر را دارد. این راه دیگری است برای اینکه بگوییم نام تجاری به یک اسم عام برای طبقه تبدیل می شود.
وقتی می گوییم "ما یک ماشین آی بی ام نیاز داریم" کسی شک نمی کند که منظور کامپیوتر است. می توان اعتبار ادعای رهبری را با یک آزمون همخوانی کلمه مورد سنجش قرار داد. اگر کلمه های داده شده، کامپیوتر، دستگاه کپی، شکلات و نوشابه باشند، چهار کلمه ای که احتمال دارد بیشترین همخوانی را داشته باشند آی بی ام، زیراکس، هرشیز و کولاکولا خواهند بود.
اثربخش ترین کلمه ها، ساده و سودمندند. هر قدر که محصول پیچیده باشد، هر قدر که نیازهای بازار پیچیده باشند، باز هم بهتر است که بر یک کلمه متمرکز شوید، نه دو یا سه یا چهار کلمه.
آنچه در بازاریابی سبب توفیق نمی شود رها کردن کلمه خود و تلاش برای گزینش کلمه دیگران است.
جوهره بازاریابی محدود ساختن دایره تمرکز است. هر چه که دامنه فعالیت خود را کاهش دهید، قدرتمندتر می شوید. اگر به دنبال همه چیز باشید، به هیچ چیز نخواهید رسید.
مرکز توجه را نمی توان با کیفیت یا هر ایده دیگری که طرفدارانی برای نقطه نظر مقابل آن وجود ندارد محدود ساخت. شما نمی توانید خود به خود عنوان سیاستمداری صادق را به دست آورید، زیرا هیچ کس حاضر نیست موقعیت معکوس آن را بپذیرد.
قانون تمرکز، به عنوان یک قانون بازاریابی، می تواند به حل یکی از بزرگ ترین مشکلات جامعه کمک کند.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟