https://www.bfn.ir/article/13141 ارتباط با مشتریان
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ارتباط با مشتریان

  • دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2379
  • RSS

ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتریان، از آنجا که تفاوت های بسیاری بین مشتریان سودآور و متوسط مشتریان وجود دارد، سازمان ها نیازمند شناخت مشتریان واقعی و کنار گذاشتن مشتریان غیر سودآور خود می باشند. بسته به نوع مشتری، روش های مختلف ارتباطاتی لازم است. برای مثال می بایست با وفادارترین مشتریان، ارتباطات با کیفیت بالایی برقرار شود و برعکس.
یکی از روش های شناسایی گروه های مشتریان، شناخت مشتریان رابطه ای از مشتریان معاملاتی است. مشتریان معاملاتی غیر پیش بینی بوده و وفاداری کمی دارند و تنها تلاش دارند تا از بهترین قیمت پیشنهادی خرید کنند. مشتریان رابطه ای برای اینکه غالبا آماده اند تا بهای بالاتری را برای کالاها و خدمات پرداخت کنند دارای پتانسیل وفاداری بیشتری اند.
ارتباط تک به تک
ارتباط تک به تک برای مشتریانی که دارای بیشترین فرصت سودآوری و سفارشی سازی مناسب است. سازمان ها می توانند مثلا بازاریابی شان را از طریق پست الکترونیکی مستقیم و ارتباطات سفارشی شده، همراه با مشوق لازم برای کسب مشتریان وفادار متناسب سازی کنند.
تمرکز بر برنامه های ایجاد وفاداری
این مشتریان با وجود داشتن فرصت کم توسعه محصولات  سفارشی شده و متناسب شده دارای سودآوری بالایی اند. آن ها نمایندۀ فرصت هایی جهت تدوین استراتژی های مرسوم جذب مثل برنامه های وفاداری، برنامه های اعطای جوایز و سایر فعالیت هایی اند که با هدف بالا بردن هزینه های تعویض عرضه کننده صورت می گیرند. مشتری بالقوه نمونه ای از مشتریانی است که به این گروه تعلق دارد.
بازبینی و مهندسی هزینه ها در فرآیند ارائۀ ارزش
مشتریان نمایندۀ این گروه سودآوری پایینی داشته و بازاریابی بسیار متناسب شده را توجیه نمی کنند. در اینجا سازمان ها ارتقای سودآوری خود از طریق مهندسی هزینه و سیستم ارائه ارزش، و یا در مواردی که عرضه کنندگان متعددی وجود دارد تشویق آن ها حرکت به سمت وفاداری و استفاده از یک منبع واحد خرید می باشد.
جستجوی فرصت های بهتر در هر جا
سازمان ها با در نظر گرفتن مشتریانی که دارای خصوصیات سودآوری کم و فرصت های کم ارائه ارزش می باشند، می بایست از طریق استراتژی های بازاریابی انبوه و ارزان خدمت نمایند. همچنین ممکن است دست به کنار گذاشتن این مشتریان نیز بزنند.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟