https://www.bfn.ir/article/13134 حواس پرتی به دلیل انجام چند کار همزمان در فروش
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

حواس پرتی به دلیل انجام چند کار همزمان در فروش

  • يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2789
  • RSS

حواس پرتی به دلیل انجام چند کار همزمان در فروش
بخشی از آنچه بسیاری از ما را جذب حرفه ی فروش می کند (علاوه بر پول!) این است که حرفه ای پر تحرک، متغیر و چالش انگیز است. به این دلیل ما اغلب خود را سرگرم چندین کار می یابیم – به عنوان مثال ارسال نامه ی الکترونیکی برای مشتریان، نوشتن گزارش هزینه ها پای تلفن، نوشتن سفارش ساندویچ با یک همکار، و درست کردن قهوه پشت میز. گاهی به اشتباه خیال می کنیم که با انجام دادن چند کار، کار بیشتری انجام داده ایم. بگذارید دقیق تر به این باور بپردازیم.
انجام دادن چند کار پای تلفن می تواند بوسه بر مرگ باشد، زیرا اگر توجه ما تقسیم شود به مشتری مان گوش نمی دهیم! هنگامی که گوش دادن متوقف شود جزئیات مهم را از دست می دهیم، جزئیاتی که می تواند به فروش منجر شود. هنگامی که صندوق پستی الکترونیکی مان را بازبینی می کنیم، ارزش سهاممان را برآورد می کنیم، با ایما و اشاره با همکارانمان گفتگو می کنیم و سرگرم فعالیت های دیگر هستیم، سرمان خم و لحن صدا و آهنگ کلاممان ضعیف می شود. حتی تکان دادن صندلی صدای شما را در گوش مشتریمتفاوت می کند و توانایی گوش دادن به نکات ظریف، در مکالمه تأثیر می گذارد. به علاوه این تغییرات ظریف در لحن و آهنگ کلام شما، در آن طرف خط به گوش مشتری می رسد و بدین وسیله، مانع ایجاد ارتباط سریع و نزدیک می شود.
راه حل مدیریت خود- هر فروشنده ی حرفه ای واقعی تماس های فروش را سازماندهی و خود را برای آن آماده می کند. گوشی تلفن را برندارید مگر این که کارهای زیر را انجام داده باشید:
  • میزتان را تمیز کرده باشید.
  • صندلی را از هر چه که حواستان را پرت می کند دور کرده باشید.
  • در را بسته یا از یک تابلوی در حال تماس گرفتن – لطفا مزاحم نشوید استفاده کرده باشید.
  • اخطار دهنده های صوتی را که موجب حواس پرتی می شود، از قبیل اعلان دریافت نامه ی الکترونیکی و موسیقی انتظار تلفن را قطع کرده باشید.
  • برای تماس گرفتن آماده شده باشید.
شغل شما در این مدت و این فاصله ی زمانی، گوش دادن به مشتری است. کسانی که گوش می دهند روابط بهتری ایجاد می کنند، نیازهای مشتری را بهتر می شناسند و معاملات بیشتری را به پایان می رسانند.
تنها استثنا، نوشتن چیزی است که مشتری می گوید. گرفتن کلمات کلیدی مشتری روشی ارزشمند برای پیگیری آنچه مشتری شما فکر می کند است. نوشتن روشی مناسب برای حفظ تمرکز شماست و یادداشت ها، مدت ها پس از این که گوشی را بگذارید به کارتان خواهند آمد. در خاتمه، یک گزارش کتبی از مکالمه ای دارید که بعدها می توانید به آن رجوع کنید، آن را وارد بایگانی مدیریت تماس های خود کنید، و از آن برای آماده کردن یک طرح مشتری محوری استفاده کنید.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟