https://www.bfn.ir/article/13133 ترغیب مشتریان چگونه انجام می شود؟
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ترغیب مشتریان چگونه انجام می شود؟

  • شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3727
  • RSS

ترغیب مشتریان چگونه انجام می شود؟
فقط زمانی روند ترغیب مشتریان مرموز و لاینحل به نظر می رسد که اصول زیر را درک نکنید. در حقیقت، اینکه آیا در تأثیرگذاری بر دیگران موفق هستید یا خیر موضوعی است که به ندرت مربوط به شانس یا اتفاق است. برای مؤثر بودن، باید بدانید که:
1- پیشنهادها اید متناسب با روال باشند.
 اغلب اوقات به دلیل اینکه استدلال ها به طرز مشخصی به تصمیم گیرنده ارائه نمی شود، معاملات با شکست رو به رو می شود.
2- رفتار مدیران می تواند رمزگشایی شود.
تاریخ مطالعه ی ترغیب مشتریان به هزاران سال قبل برمی گردد. در یونان باستان، از آنجایی که شهروندان مجبور بودند استدلال های خود را در دادگاه حقوقی ارائه کننده، بنابراین به دنبال راهنمایی های افراد سفسطه باز بودند. یعنی افرادی حرفه ای و ماهر در هنر بلاغت.
فیلسوف یونانی، ارطو، معتقد بود که مهارت های مؤثر برای متقاعد کردن دیگران مستلزم سه عامل است: علایم (استدلال های معتبر)، خلقیات (معتبر و معتمد بودن گوینده) و تأثیرات (احساسات و مجموعه ی فکری مخاطب). به عبارت دیگر ارسطو به درستی پی برده بود که ترغیب هم بر عوامل منطقی و هم بر عوامل احساسی متکی است ( بردن فکر و قلب افراد)، و این روند خیابانی دو طرفه است که هم بر نحوه ی انتقال اطلاعات و هم بر نحوه ی دریافت آن ها متکی است.
 افراد با دریافت و پردازش اطلاعات به یکی از این پنج سبک، تصمیمات مهمی می گیرند: افراد دارای جاذبه ی جادویی، افراد متفکر، افراد شکاک، افراد پیگیر و افراد کنترل کننده.
3- ترغیب مشتریان مستلزم انباری از ابزار است.
 برای تأثیرگذاری بر روی هر یک از پنج نوع تصمیم گیرندگان، باید بدانید از چه ابزاری استفاده کنید و به چه ترتیبی.
کیسه ابزار ترغیب مشتریان عبارتند از:
  • اتفاق آغازگر یا تعریف مشکل
  • نمودار شرح شرایط
  • نمودار شرح توصیه ها
  • نمودار متریک برای تعریف شرایط موجود
  • نمودار متریک برای تعریف توصیه ها
  • شرح راه حل توصیه شده
  • لیست گزینه های دیگری که مد نظر قرار گرفته بودن
  •  شرح روند به کار رفته برای رسیدن به راه حل توصیه شده
  • مطالعات تحقیقی و دیگر اطلاعات مناسب
  • گزینه هایی از طرف کارشناسان
  • مطالعات موردی که در آن ها راه حل با موفقیت اجرا شده است.
  • مطالعات موردی که در آن ها راه حل با شکست مواجه شد
  • توصیه ها از طرف مدیران داخلی
  • توصیه ها از طرف مدیران خارجی
  • طرح فعالیت یا برنامه ارزیابی ریسک گزینه ها
  • ارزیابی ریسک حفظ وضعیت موجود
  • گزارش و طرح کامل
  • بازدید از کارخانه و یا دفاتر مرکزی
  • دیدن گزارش های بازرسی


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟