دوره آموزشی یک روزه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در 17 اسفندماه 1393 با حضور جمعی از مدیران کسب و کار، مدیران عامل، مدیران فروش شرکت ها برگزار شد.
هدف از برگزاري اين دوره آموزشی، افزایش سطح دانش افراد در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان و شیوه های صحیح ارتباطی و برطرف نمودن باورهای نادرست پیرامون پیاده سازی CRM در سازمانها میباشد.
همچنین فراهم كردن بستري براي تبادل دستاوردها، انتقال تجارب و گسترش ديدگاههاي نوآورانه ميان افراد در حوزه مديريت ارتباط با مشتري از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.