https://www.bfn.ir/Article/33353 سودمندی سیستم پاسخگویی به شکایات
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

سودمندی سیستم پاسخگویی به شکایات

  • شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 6082
  • RSS

سودمندی سیستم پاسخگویی به شکایات

سودمندی مدیریت شکایات بیانگر اثربخشی اقتصادی فرایندها و ابزارهای سیستم مدیریت شکایت است. بنابراین سودمندی و اثربخشی سیستم پاسخگویی به شکایات از طریق کاهش دادن هزینه های ناشی از پاسخگویی به شکایات از منافع آن محاسبه می شود. در زمینه هزینه های مدیریت شکایت، انواع متنوعی از هزینه ها در زمینه مدیریت شکایات قابل شناسایی و طرح است. این هزینه ها در زیر توصیف شده اند:


سیستم پاسخگویی به شکایات

1- هزینه های پرسنلی:

این هزینه ها از منابع انسانی که به طور مستقیم با مسائل مربوط به فرآیندهای پاسخگویی به شکایات در ارتباط هستند نشأت می گیرد.

2- هزینه های اداری:

این هزینه ها مربوط به هزینه های امکانات تجهیزات و فضای اداری جهت انجام فرآیندهای پاسخگویی به شکایات ممی باشند.

3- هزینه های مربوط به فرآیند ارتباطات:

شامل کلیه هزینه هایی است که در جهت انجام فرآیندهای ارتباطات مورد نیاز به منظور پاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله تلفن یا پست صرف می شود.

4- هزینه های پاسخگویی:

شامل کلیه هزینه هایی است که در حین فرآیند پاسخگویی به شکایات صرف می شود. در این قسمت سه نوع از هزینه های مربوط به پاسخگویی به شکایات از یکدیگر قابل تفکیک هستند این هزینه ها عبارتند از:

  •  هزینه های پرداخت خسارت و غرامت
  •  هزینه های تضمین خدمات
  •  هزینه های حسن انجام کار

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

در خصوص مزایای مدیریت شکایت سه نوع متمایز از این مزایا قابل تشخیص است که عبارتند از:

  1.  مزایا و منافع اطلاعاتی
  2.  مزایا و منافع مربوط با خرید مجدد مشتریان
  3.  مزایا و منافع مربوط به ارتباطات

برای محاسبه سودمندی فرآیند پاسخگویی به شکایات، لازم است که سازمان مزایای مذکور را عملیاتی کرده و ارزش آنها را از نظر مالی بدست آورد. در صورتی که مجموع مزایای حاصل از پاسخگویی به شکایات، از هزینه های حاصل از آن بیشتر باشد، سیستم مدیریت شکایت سودمند خواهد بود.


پاسخگویی به شکایات


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟