https://www.bfn.ir/Article/3098 ترکیب کردن کارت امتیاز CRM با شش سیگمای استراتژیک
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ترکیب کردن کارت امتیاز CRM با شش سیگمای استراتژیک

  • شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4571
  • RSS

ترکیب کردن کارت امتیاز CRM با شش سیگمای استراتژیک
 کارت امتیاز CRM نوعی ابزار اندازه گیری عملکرد استراتژیک است و شش سیگمای استراتژیک ابزار بهبود عملکرد استراتژیک محسوب می شود. هر دو ابزار، متدولوژی  های قدرتمند مبتنی بر اندازه گیری به شمار می روند که می توانند نتایج قابل توجهی را تولید کنند. با ترکیب کردن این ابزارها اثرات موفقیت CRM می توانند متعدد باشد. مدل  DMAIC نشان می دهد که چگونه این دو رویکرد می توانند جهت حداکثر سازی عملکرد CRM سازمان یکپارچه شوند.
بر اساس این مدل زمانی که کارت امتیازی CRM اجرا گشته و روش های عملکرد هر کدام از معیارهای آن تدوین شود، آن دسته از معیارهایی که نمی توانند اهداف طراحی شده ی عملکرد را برآورده سازند برای طرح های شش سیگمای استراتژیک انتخاب می شوند.برای هر طرح شش سیگما اساسنامه پروژه ای با توجه به اهداف، مقاصد، حیطه، فواید مورد انتظار و نقاط عطف کلیدی دربر گیرنده ی تلاش های بهبود عملکرد ایجاد می شود. همچنین از کارکنان منتخب و مدیران پروژه، گروه شش سیگمای استراتژیک انتخاب می شود. در نهایت اهداف بهبود و مدل مناسب بهبود شش سیگما انتخاب می شود. آنگاه گروه شش سیگمای استراتژیک به دنبال کشف علل ریشه ای عملکرد ضعیف برای معیارهای CRM هدف برمی آید. در سازمان هایی که معیارهای CRM آن ها با معیارهای سنجش عملکرد سطح پایین تر سازمانی مرتبط می شود، گروه شش سیگمای استراتژیک می تواند به سرعت معیارهای سطح پایین تر را که به عملکرد استراتژیک ضعیف کمک می کنند را شناسایی کند.
آنگاه گروه شش سیگمای استراتژیک هر کدام از معیارهای محرک دارای عملکرد پایین را برای تعیین علل ریشه ای عملکرد ضعیف تجزیه و تحلیل کرده و راه حل هایی را برای تحقق اهداف بهبود عملکرد شناسایی می کند.
زمانی که گروه شش سیگمای استراتژیک تجزیه و تحلیل های خود را تکمیل کرد و راه حل های بهبودی را که موجب تحقق اهداف می شوند انتخاب و تست کرد، راه حل های ارائه شده اجرا  می شوند. بالا بردن سطح عملکرد در معیارهای CRM هدف به نوبه خود موجب افزایش موفقیت کلی CRM سازمان می شود. مزایای این رویکرد یکپارچه و مبتنی بر ارزیابی CRM عبارت است از:
  • حوزه بهبود عملکرد CRM به سرعت شناسایی می شوند.
  • منابع محدودی به سمت طرح های بهبود که بر موفقیت CRM تأثیر می گذارند به طور خودکار روانه می شود.
  • راه حل های بهبود عملکرد CRM بر اساس داده های سخت انتخاب می شوند.
  • حداکثر بازده سرمایه گذاری در CRM می تواند محقق شود.
تحقق فواید بالقوه این رویکرد بهبود و ارزیابی CRM مستلزم رهبری متعهد و وجود زیرساختار مؤثر اجرا است.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟