https://www.bfn.ir/Article/3093 ارزیابی آمادگی سازمان ها برای اجرای CRM
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ارزیابی آمادگی سازمان ها برای اجرای CRM

  • يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5804
  • RSS

ارزیابی آمادگی سازمان ها برای اجرای CRM
بهبود پتانسیل مدیریت ارتباط با مشتریان و عدم اطمینان موجود در تلاش های اجرای  CRM باعث نگرش جدیدی به عوامل تعیین کننده ی تصمیم سازمان برای سرمایه گذاری بر CRM شده است. بر این اساس مدل های زیادی برای اندازه گیری میزان آمادگی سازمان ها برای اجرای CRM ارائه شده است. اوکر و مودامبی مدل نظریه ای را بدین منظور طراحی کرده اند که از سه بعد تشکیل شده است:
1-    بعد فکری
  • استراتژی
محیط جهانی بسیار رقابتی بازارهای امروزی فشارهایی را برای کاهش هزینه ها، و در عین حال متمایزسازی خود از طریق بهبود خدمات به مشتریان در جهت کسب در آمد اعمال می کنند.
  • ساختار
ادبیات نوآوری نشان می دهد که سازمان های دارای ساختار مسطح و غیر متمرکز نسبت به سازمان های سلسله مراتبی متمرکز از توسعه ایده های نوآورانه حمایت بیشتری می کنند.
  • برنامه ریزی
برنامه ریزی را می توان عملی دانست که در آن مجموعه ای از طرح های مرتبط دارای کیفیت بالایی چون طرح های واحد تجاری، طرح های کل سازمان و طرح های آی تی به وجود می آید.
2-    بعد اجتماعی
  • فرهنگ
بدون شک فرهنگ سازمان عامل محوری در تعیین آمادگی آن سازمان برای اجرای طرح های CRM است.
  • تعاملات ذی نفعان
مدیریت کارآمد ذی نفعان به سازمان نوعی مزیت رقابتی می دهد.
  • دانش قلمرو کاری
در چارچوب CRM، دانش مشترک قلمرو کاری به دانشی اطلاق می شود که مشتریان با واحدهای کسب و کاری مواجه اند که به رسالت، اهداف و طرح های یکدیگر، همین طور درک فراگیر آن ها از سازمان احترام می گذارند.
3-    بعد فناورانه
  • برنامه های کاربردی CRM
توسعه تجاری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به پیروی از سیستم های در مقیاس بزرگ ERP، مدیریت مشتریان را به صورت یک استراتژی کسب و کار درمی آورد.
  • ظرفیت IT سازمان
عوامل اصلی موفقیت اجرای سیستم های CRM را می توان مدیریت پروژه برشمرد که مدیر پروژه باید مدیری چند مهارته دارای تخصص هایی در زمینه های فنی، کسب و کار و مدیریت تغییر باشد.
  • مدیریت دانش
پایگاه داده ای سازمان، دارایی و منبع کلیدی آن محسوب می شود که بر اساس آن گفته می شود مدیریت دانش، فرآیند مدیریت اطلاعات و تخصص های موجود در سازمان است.
 



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟