https://www.bfn.ir/article/33201 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در مراکز درمانی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در مراکز درمانی

  • يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5140
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در مراکز درمانی
بدون تردید مهم ترین دارایی سازمان ها مشتریان آن ها است. مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند، منبع ارزشمندی برای فرصت ها و تهدیدات مرتبط با صنعت مربوطه می باشند. در روندهای کسب و کار جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان به خود اختصاص داده است و مدیران به خوبی می دانند موفقیت آن ها در راه رسیدن به اهداف بزرگ سازمان، در گرو جلب رضایت مشتریان است.
امروزه یکی از چالش ها در فضای بسیار رقابتی این است که سازمان ها پاسخ گویی به مشتریان را در کمترین زمان ،با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به انجام می دهند، ین اقتصاد رقابتی، مراقبت های بهداشتی درمانی را نیز ناچار به استفاده از رویکردها و ابزارهای جدید مدیریتی کرده است.
از نظر تجاری، بیماران به عنوان مشتریان اصلی بیمارستان که خدمات بهداشتی و درمانی را به طور مستقیم دریافت می کنند به شمار می روند و یکی از مهم ترین جنبه های جالب توجه در بهداشت و درمان چگونگی مدیریت ارتباط بین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و بیماران می باشد و از سوی دیگر بهبود کیفیت مراقبت و رضایت مشتری از محرک های کلیدی کسب و کار هستند.
با توجه به اهمیت و تأثیر رضایت و وفاداری مشتری در افزایش سهم بازار، سازمان ها  به مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خودشان می نگرد.
سازمان های موفق بسیاری به این نکته تأکید می کنند که حفظ و نگهداری رابطه ای پایدار با مشتریان، قادر خواهد بود آنها را در صحنه رقابت استوار و پیشرو نگه دارد.
با بهره برداری از سیستم مدیرت ارتباط با مشتری، بیمارستان ها می توانند سه گروه از نیازها را که عبارتند از:شناسایی نیازمندی ها، دستیابی به رضایت بیماران و فراهم آوردن زمینه های آموزش بیماران را تأمین کنند.

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان ها در حداکثر نمودن تواناییشان در عملکرد متقابل با مشتریانشان کمک می کنند. این نه تنها منجر به بهبود کیفیت می شود بلکه سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتریان نیز افزایش می یابد. 


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟