نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مسائل کلیدی در مدیریت تغییر مدیریت ارتباط با مشتری

  • دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3092
  • RSS

مسائل کلیدی در مدیریت تغییر مدیریت ارتباط با مشتری

مسائل کلیدی در مدیریت تغییر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

تنوع بالقوه در ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری و ساختار کلی مثل ساختار هفت گانه مک کینزی ابزاری قدرتمند برای کمک به سازمان در شناسایی مسائل کلیدی مربوط به بافت خاص آن است این مسائل از سازمانی به سازمان دیگر فرق می کنند.
به هر حال ما سه مسأله ی مدیریت ارتباط با مشتری خاص را یافته ایم که مرتب باید در برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری صرف نظر از ماهیتشان به آن ها پرداخته شود که شامل موارد زیر می شود.

نیاز به وجود حامی ارشد برای مدیریت ارتباط با مشتری، تضمین دیدگاه مدیریت ارتباط با مشتری مناسب و تأکید بر مجموعه ای اساسی از ارزش ها در جای خود و فرهنگی پشتیبان که شرایط میان کارکردی را در داخل سازمان بهبود می بخشد.


مسائل کلیدی در مدیریت تغییر مدیریت ارتباط با مشتری

تضمین حامی ارشد مدیریت ارتباط با مشتری

نگرش مدیریت اجرایی ارشد می تواند عامل تعیین کننده در موفقیت یا شکست برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری باشد. از نظر آرمانی مدیریت اجرایی باید حامی ای در سطح هیأت مدیره برای مدیریت ارتباط با مشتری منصوب کند. توسعه ی سازمانی که به طور کل بر ایجاد روابط مشتری سودآور متمرکز است، اغلب مستلزم تلاش زیاد در بخش مدیریت ارشد برای تغییر نگرش های موجود کارمند به سمت توسعه ی دیدگاه مشتری محورتر و استفاده از ابزارهای فناوری جدید است.
این امر مستلزم انتصاب رهبر و مبارزی قوی برای سرپرستی فعالیت های مدیریت ارتباط با مشتری سازمان است؛ فردی با نگرش، ابتکار و انرژی و پشتکار. بدون این فرد برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری می تواند مردود باشد یا به موقعیتی که فقط تعداد محدودی از کارمندان به برنامه متعهد هستند تنزل کند.

بین و کمپانی، شرکتمشاوره ی راهبرد امریکایی، دلیل این را که چرا ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری اغلب شکست می خورند، بررسی کرد. تحقیق آنان نمونه هایی از بیش از 200 شرکت در دامنه ی وسیعی از صنایع را استخراج کرد. آنها افزودند دلیل مهم شکست مدیریت ارتباط با مشتری این است که اغلب مدیران ارشد درک نمی کنند چه چیز را تحقق می بخشند، چقدر هزینه دارد یا چه مدت طول خواهد کشید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

مهارت های عمومی رهبر مدیریت ارتباط با مشتری
  •  درک عمیق از محیط تجاری، بازارها و بخش های بازار؛
  •  معتبر و قابل پذیرش بودن در تمام سطوح در ساختار شرکت؛
  •  دانش مدیریت اطلاعات ابزارهای استخراج اطلاعات؛
  •  تجربه در رسیدگی به مسائل پیچیدۀ فناوری اطلاعات؛
  •  مهارت های مالی؛
  •  به راحتی اقدام کننده در سطح هیأت مدیره؛
  •  متفکر و برنامه ریز راهبری؛
  •  دارای مهارت های برتر رهبری و ارتباطات و توانایی هماهنگ سازی پروژه های میان کارکردی اداره ها؛
  •  آشنایی با تمام زمینه های عملیاتی شرکت؛

مدیریت ارتباط با مشتری

مهارت های خاص مورد لزوم رهبری مدیریت ارتباط با مشتری از شرکتی به شرکت دیگر بنابر شرایط پروژه مدیریت ارتباط با مشتری و وجود منابع انسانی داخلی فرق خواهد کرد.

تعهد مدیران ارشد و سایر کارمندان به ابتکار مدیریت ارتباط با مشتری به شدت تحت تأثیر رفتار قابل مشاهده ی این رهبر و مبارزه ی مدیریت ارتباط با مشتری خواهد بود، از جمله روش هایی که با آنها ارزش اهداف و نتایج کسب شده از ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری را انتقال می دهد مدیران در مدیریت ارتباط با مشتری به مشکلات خرید برای شرکت اغلب پروژه های گران اشاره می کنن، داشتن حامی در سطح هیأت مدیره برای آغاز پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری و غلبه بر مقاومت در برابر تغییر، حیاتی است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟