https://www.bfn.ir/article/33230 حد و مرز تلفن همراه در فروش تلفنی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

حد و مرز تلفن همراه در فروش تلفنی

  • يکشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3041
  • RSS

حد و مرز تلفن همراه در فروش تلفنی
بسیاری از مشتریان شماره ی تلفن همراهشان را روی پیام گیر صوتی می گذارند یا روی کارت های ویزیتشان درج می کنند. بدون شک روش های درست و غلط در مورد تماس با تلفن همراه وجود دارد. فقط به این دلیل که مشتری شماره تلفن همراهش را روی پیام گیر صوتی گذاشته، شما اجازه ی تماس ندارید. اغلب مشتریان شماره ی همراه خود را روی پیام صوتی می گذارند تا مشتریانشان و همکارانشان بتوانند با آنان تماس بگیرند. این کار نوعی دعوت از بقیه برای برداشتن شماره ی آنان و تماس گرفتن نیست. در پیام صوتی مشتری نمی گوید: این شماره ی همراه من است ولی اگر شما فروشنده هستید زنگ نزنید. ولی اگر خوب در مورد آن فکر کنید ماجرا از این قرار است: اگر اکنون با این مشتری دارای ارتباط نیستید، تماس گرفتن با شماره ی تلفن همراهش باعث می شود مزاحم به نظر برسید. همچنین اغلب مردم که وابسته به تلفن همراهشان هستند، هر وقت و هر جای ممکن به آن پاسخ می دهنداغلب در زمان های نامناسب که برای شما بهترین زمان نیست. هر دوی این سناریوها باعث خواهد شد در اولین تأثیر گذاری در مشتری شکست بخورید. به علاوه تکیه بر پیگیری مؤدبانه هرگز به شما ضرر نمی رساند.
به عنوان خط مشی های کلی، فقط وقتی شایسته است با شماره ی تلفن همراه مشتری تماس بگیرید که:
  • شما با مشتری در ارتباط هستید و بعد از چند بار تلاش و گرفتن شماره ی محل کارش به آن شخص نرسیده باشید.
  • شما چندین پیام (دست کم پنج بار در یک دوره ی زمانی) گذاشته باشید و مشتری با شما تماس نگرفته باشد.
  • مشتری شما از شما خواسته باشد به شماره ی تلفن همراه او زنگ بزنید و گفته باشد این روش برای رسیدن به او بهتر است.
چنانچه تشخیص داده اید از نظر راهبردی تماس با تلفن همراه مشتری مناسب است، به یاد داشته باشید که شما کاری را که او در حال انجام آن بوده مختل کرده اید: حضور در یک اجلاس را ، تفریح و توپ بازی با فرزندش را، یا انتظار کشیدن در مطب پزشک را، و بی گمان تماس شما را پیش بینی نمی کرده است. شما خود را وارد کار یا زندگی خصوصی مشتری کرده اید. به همین دلیل، اگر شروعی مناسب نداشته باشید، به احتمال خیلی زیاد مشتری آن تماس را قطع خواهد کرد.
در خاتمه تلاش کنید از پیام گذاشتن روی پیغامگیر تلفن همراه مشتری تان پرهیز کنید، مگر این که با او رابطه ی خوبی داشته باشید. در غیر این صورت خطر بیزاری مشتری محتمل است و شما مثل یک پیچک خزنده که آهسته پیش می رود و مزاحمت می آفریند، به نظر خواهید رسید.
به طور کلی، بهترین کار این است که در تماس با تلفن همراه محتاط باشید زیرا احتمال موفقیت در پی تماس با خط ثابت بیش از تلفن همراه است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟