https://www.bfn.ir/article/33212 عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3743
  • RSS

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک ضرورت استراتژیک برای تمامی سازمان ها است. چرا که اجرای مؤثر آن می تواند موجب افزایش رضایت مشتریان، وفاداری و جذب آنها و نهایتاً افزایش فروش و تکرار خرید شود. برخی از سازمان ها در اجرای CRM مشکل دارند. زیرا نگرش آنها به این موضوع صرفاً تکنولوژی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تکنولوژی CRM یکی می دانند، در صورتی که CRM یک مسئله تکنولوژیکی نمی باشد بلکه مسئله ای کاری است که ابزار تکنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود. طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های کاری هماهنگ گردد. نرخ شکست پروژه های CRM بیشتر از شصت و پنج در صد است. واضح است که توقف یا شکست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب می باشد که برای اجرای CRM چه فعالیت هایی نیاز است. سیگالا در سال 2005 نداشتن چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شکست هایی می داند. مشتریان بهترین دارایی یک سازمان می باشند و تعداد رو به افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان ، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی و بیرونی بوجود آورند.
در نتیجه مدیران سازمان ها به طرف آگاهی یافتن نسبت به فاکتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود کشیده می شوند.
آدام لیندگرین و همکارانش عوامل زیر را برای موفقیت CRM لازم می دانند.
  • استراتژی مشتری
  • استراتژی تعامل با مشتری
  • استراتژی خلق ارزش
  • فرهنگ
  • افراد
  • ساختار سازمانی
  • فناوری اطلاعات
  • فرآیند
  • مدیریت دانش و یادگیری
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مجموعه ای از عوامل می باشد که در اثر تعامل مؤثر و هماهنگ با یکدیگر به موفقیت CRM منجر می شود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟