https://www.bfn.ir/article/3122 مشتری خود را وارد جریان فروش کنید
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتری خود را وارد جریان فروش کنید

  • شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2915
  • RSS

مشتری خود را وارد جریان فروش کنید
طول زمان دقت مشتریان امروزی حدود سیزده ثانیه است. چه باید کد؟ مشتری خود را وارد جریان فروش کنید. در فروش تلفنی درگیر کردن مشتری درست از همان لحظه ی شروع تماس امری بسیار مهم است.
در اینجا مراحلی را مشاهده می کنید که باید برای این که مشتری را وادار کنید به راستی گوش دهد، دقت کند و درباره ی خرید از شما فکر کند ضروری هستند:
  • علاقه ی مشتری را جلب کنید. با تعریف کردن یک ماجرای پرهیجان، وارد کردن یک مشتری راضی به کنفرانس تلفنی سه نفره، مقایسه ی محصولی که بتوانید در ضمن مکالمه مشخصات آن را با نمابر ارسال کنید یا یک وب سایت که بتوانید مشتری را هنگام صحبت تلفنی به آن ارجاع دهید، این تقویت کننده های تماس توجه مشتری شما را جلب می کنند. چیزی را امتحان کنید که رقیب شما هرگز امتحان نکرده است. کاری متفاوت انجام دهید تا کمک کند هیجان ایجاد شود و خلاقیت شما را به عنوان یک حرفه ای در عرصه ی فروش نشان دهد. چند شوخی و مزاح نیز به آن اضافه کنید تا مشتری تان نیز چنین کند!
  • هرگز از واژه ی به نظر من در ضمن توضیحاتتان استفاده نکنید. چرا؟ مشتری تان به نظر شما اهمیت نمی دهد. مشتریان فقط به نظر خودشان اهمیت می دهند. به هر حال هرگز آنچه را در فکرتان می گذرد به مشتری تان نگویید، زیرا از نظر آنان، درست یا غلط، شما فقط برای کمیسیون خود کار می کنید و عقایدتان خیلی دارای اعتبار نیست.
  • به طور شفاهی مشتری تان را با طرح پرسش هایی در ضمن فروش تلفنی درگیر کنید، سؤالاتی مثل: در مورد آن طرح چه فکر می کنید؟
  • قبل از این که فروش تلفنی را آغاز کنید افکارتان را سازماندهی کنید. مشتریان امروزی، و زمان کوتاه توجهشان را به یاد داشته باشید.
  • بگذارید مشتری تان صحبت شما را قطع کند. اگر مشتری  الف) هیجان زده، یا ب) خسته باشد، حرف شما را قطع می کند. اگر مشتری هیجان زده باشد عالی است! همان جا فروش را تمام کنید. اگر مشتری خسته باشد به شما می گوید نکته بعدی را بگویید- شما وقت  زیادی را صرف اولی کرده اید و او علاقه اش را از دست داده است و برایش اهمیتی ندارد.
  • تأیید کنید که آنچه ارائه می دهید در واقع واقعیت هایی انکار ناپذیر مناسب نیازهای مبرم مشتری هستند.
  • ویژگی های خودتان را ماهرانه توصیف کنید.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟