https://www.bfn.ir/article/23175 نظام های بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نظام های بازاریابی

  • پنج شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4075
  • RSS

نظام های بازاریابی
در بازاریابی، دو نظام یا دو گرایش عمده وجود دارد. بسیاری از بنگاه های تولیدی بدون قصد و برنامه ریزی قبلی یکی از نظام ها را برگزیده اند. در حقیقت تفاوت این دو نظام در نحوه نگرش مدیران یا صاحبان بنگاه ها نسبت به مسائل تولید و توزیع است.
در نظام محصول گرا اولویت اصلی و اساسی با مقتضیات بنگاه است و با توجه به آن مقتضیات، یا کالایی تولید می شود یا نمی شود و اصولا بنگاه کالایی را تولید می کند که با توجه به منابع موجود ساخت آن مقرون به صرفه باشد. در این نظام، تلاش مؤسسه برای تولید کالای بهتر با هزینه کمتر است و بررسی بازار و تحقیقات بازاریابی فقط برای شناسایی واکنش های مصرف کننده نسبت به کالاهایی است که قبلا تولید و توزیع شده است. بنابراین به خلاقیت و نوآوری توجهی نمی شود و هدف تعیین شده قبلی برای سود وجود ندارد. بلکه تفاضل خرید از فروش سود است. در این حالت، بسته بندی فقط یک محافظ کالاست و نقشی در پیشبرد فروش و اطلاع رسانی ندارد. حمل و نقل قسمتی از عملیات توزیع است و خدمت محسوب نمی شود، کادر فروش نیازی به هماهنگی با سایر قسمت ها احساس نمی کند و نهایت اینکه مشتری یا مصرف کننده عامل تعیین کننده نیست.
در نظام بازارگرا، اولویت و تقدم با مسائل مصرف کننده و نیازهای اوست و اعتقاد کلی براین است که باید مشکلات، نیازها، خواست ها و حتی ایده آلهای مصرف کننده را شناخت و کالایی را تولید کرد که تعداد بیشتری از این نیازها را پاسخگو باشد. در این نظام، کالایی تولید می شود که بتوان آن را فروخت و در آن بررسی ها و تحقیقات بازاریابی جزء ضروری و اصولی نظام است، از خلاقیتها و نوآوریها استقبال می شود، بسته بندی عامل تسهیل فروش و ایجاد ارتباط با مصرف کننده است، حمل و نقل، خدمت به خریدار است و کادر فروش خود را موظف می داند با همه قسمت ها در جهت کمک به مصرف کننده هماهنگ باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟