https://www.bfn.ir/article/23161 قانون موفقیت در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

قانون موفقیت در بازاریابی

  • دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2709
  • RSS

قانون موفقیت در بازاریابی
موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.
خودپسندی دشمن توفیق در بازاریابی است.
آن چه که ضرورت دارد واقع بینی است.
هنگامی که انسان ها موفق می شوند، عینیت گرایی در آنها کاهش می یابد. آنها غالبا قضاوت خود را جایگزین نیاز می کنند. دونالد ترامپ و رابرت ماکول دو نمونه از کسانی هستند که پیروزی زود هنگام چشمهایشان را کور کرد و تواضع و واقع بینی را از آنها گرفت. هنگامی که چشم ها نبینند، تمرکز واقعا ناممکن خواهد بود.
استراتژی آقای ترامپ این بود که نام خود را بر همه چیز بگذارد، یعنی ارتکاب گناه کبیره توسعه خط . موفقیت در کنار توسعه خط کشنده است. هنگامی که یک نام تجارتی توفیق می یابد، شرکت فکر می کند که نام دلیل اصلی موفقیت محصول است. بنابراین به سرعت محصولات دیگری می یابد تا نام خود را بر آن حک کنند.
حقیقت خلاف آن است، " نام " ، محصول را مشهور نکرده. موفقیت محصول ناشی از حرکت درست بازاریابی شماست. به بیان دیگر، گام هایی که برداشته اید با قوانین اساسی بازاریابی مطابقت داشته اند.
نخست شما با ذهن گرایی و خودپسندی نشسته اید و دامنه را محدود ساخته اید. یک ویژگی قدرتمند را به خود اختصاص داده اید. موفقیت آن چنان غرور شما را شعله ور می سازد، که شما نام مشهور خود را بر سایر محصولات هم می گذارید. نتیجه این که دونالدترامپ گرفتار موفقیت زود هنگام و شکست بلند مدت شد.
هر چه بیشتر با نام تجارتی یا نام موسسه خود هم هویت شوید، خطر افتادن به دام توسعه خط بیشتر می شود. ممکن است هنگامی که اوضاع به هم می ریزد تصور کنید که " این نمی تواند ناشی از نام باشد، ما نام مشهور و پذیرفته شده ای داریم. به قول معروف غرور، اسب ارابه انهدام و خودخواهی، روحیه سقوط است.
بازاریابی مهم تر از آن است که به زیر دستان واگذار گردد. اگر قرار است چیزی را تفویض کنید، بهتر است مسئولیت تامین سرمایه را واگذار کنید.
دومین فعالیتی که باید تخفیف داده شود، شرکت در جلسات است. به جای حرف زدن، از اتاق بیرون بزنید و چشم خود را بگشایید. " یک بار دیدن بهتر از صد بار شنیدن است.
 


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟