نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)در شرکت های بیمه

  • يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2410
  • RSS

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)در شرکت های بیمه
شرکت های بیمه یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان محسوب می شوند. این شرکت ها به منظور حفظ مشتریان خود و ایجاد رابطه نزدیک و مستمر با مشتریان خودشان به بکارگیری نرم افزار CRM نیازمندند.
شرکت های بیمه با گرفتن حق بیمه از مشتریان خود آنها را در شرکت های سرمایه گذاری و یا بورس سرمایه گذاری کرده و موجب رشد اقتصادی کشورهایشان می شوند.
انواع مشتریان شرکت های بیمه
انواع مشتریان شرکت های بیمه از جهت رضایت از رابطه با شرکت و رضایت از محصول عبارتند از:
1- مشتری امیدوار: ازمحصول نازاضی ولی از رابطه با شرکت راضی است.
2- مشتری خرابکار: یک تجربه بد از محصول و رابطه بد با شرکت دارد. این گروه معمولا تبلیغات منفی را انجام می دهند.
3- مشتری وفادار: هم از محصول و هم از رابطه با محصول راضی هستند.
4- مشتری آسیب پذیر: از محصول راضی ولی از رابطه با شرکت ناراضی است.
تعریف CRM توسط گالبرت و راجرز
" فعالیت هایی که یک شرکت به منظور شناسایی، پیدا کردن، جذب، توسعه و حفظ وفاداری مشتریان سودآور به وسیله ارائۀ کالا و خدمات مناسب، به مشتریان مناسب، از طریق کانالهای مناسب در زمان و هزینه مناسب انجام می دهد CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) روابط بین شرکت ها و مشتریان شرکاء تجاری، عرضه کنندگان و کارمندان را آسان می کند. "
مزایای CRM در شرکت های بیمه
مزایایی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت های بیمه دارد به دو گروه تقسیم می شود.
1- سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.
2- نرم افزاری که افزایش رضایتمندی مشتری است.
مراحل اجرای CRM
1- تجزیه وتحلیل مزایای سخت افزاری و نرم افزاری
2- ارزیابی هزینه هاست
3- چارچوب زمان واقعی
4- اگر تغییری روی ندهد چه پیش خواهد آمد
5- تعیین میزان بازدهی که از اجرای پروژه مدیریت ارتباط با مشتری به دست خواهد آمد.
6- مقایسه بازدهی برآوردی با وضع موجود
7- تضمین بازدهی


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟