https://www.bfn.ir/article/13140 میسر ساختن همکاری سازمانی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

میسر ساختن همکاری سازمانی

  • يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3422
  • RSS

میسر ساختن همکاری سازمانی
همکاری سازمانی به معنی تغییر فرهنگ، ساختارهای سازمانی و رفتارهاست تا اطمینان حاصل شود که کارکنان، شرکا و تأمین کنندگان در جهت ایجاد ارزش برای مشتریان با یکدیگر همکاری می کنند.
تغییر رفتار کارکنان افراد بیشترین بازده سرمایه گذاری را برای CRM به همراه دارد. جهت انجام این کار طرح مرحله بندی شده ای مورد نیاز است تا همکاری افراد را در کنار هم افزایش داده و تجربیات مشتریان را ارزشمند کند. پنج جزء مدیریت موفق تغییر در CRM عبارت است از:
رهبری: مدیران عالی اجرایی امروزی باید به دنبال طراحی سازمان هایی باشند که دارای سلسله مراتب کمتری بوده، مقصد گراتر باشند. این رهبران سازمانی باید نحوۀ برانگیختن کارکنان را به خوبی بدانند.
مهارت ها و شایستگی ها: جهش عظیم در فناوری مستلزم توسعۀ مهارت های کسب و کار در زمینه IT، تجزیه و تحلیل، مدیریت پروژه، تسهیلات و خدمات است.
دانش: به اشتراک گذاشتن معلومات و دانسته های مربوط به مشتری سبب ایجاد همکاری بین کارکنان و نوآوری بیشتر می شود، اما با برخی موانع سیاسی همراه است. در اینجا باید از ابزارها و فنون مدیریت دانش بهره جست.
سازمان: تصمیم گیری ها باید به مشتریان نزدیک تر گشته و انجام اقدامات سریع تر را از طریق استفاده از گروه های مجازی و گروه ها میسر می سازد.
مشوق ها: اهداف سازمانی باید با اهداف مشتریان پیوند داشته باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟