https://www.bfn.ir/article/13132 ترغیب مشتریان
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ترغیب مشتریان

  • پنج شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3433
  • RSS

ترغیب مشتریان
در محیط تجاری دشوار امروز، معاملات فسخ و تبلیغات خراب شده اند و افزایش دستمزدها رد می شود چون افراد فاقد مهارت های لازم برای ترغیب دیگران به طور مؤثر هستند. حتی پیشنهادهای برد-برد که می بایست نادیده گرفته می شدند، در حال مطرح شدن هستند، قربانیان موشکافی ها و شک های فراوان.
ایده های خوب، به خصوص در زمان های دشوار، به خودی خود فروش نمی کنند و به کمک نیاز دارند.
ترغیب مشتریان وقتی برای یکی از این پنج نوع افراد طراحی شده باشد، مؤثرترین خواهد بود.
افراد دارای جاذبه ی جادویی، مانند جک ولچ و اپرا وینفری که به سادگی شیفته ی عقاید جدید به ویژه عقاید مشخص و نوآورانه می شوند اما تا مطمئن نشوند که دیگران در مورد جزییات به طور کامل فکر کرده اند حرکتی انجام نخواهند داد.
متفکران، مانند بیل گیتس و مایکل دل که قبل از اتخاذ یک تصمیم باید محتاطانه و به طور منظم روی معایب و محاسن هر گزینه ی قابل تصوری کار کنند.
افراد شکاک، مانند لری السیون و تد ترنز که نسبت به تمام اطلاعات بسیار شکاک هستند و به چیزی که با جهان بینی آن ها تناسب ندارد اعتماد نمی کنند.
افراد پیگیر یا دنباله رو، مانند کارلی فیورینا و پیتر کورس که اغلب بر اساس نحوه ی اتخاذ تصمیمات مشابه در گذشته توسط افراد معتمد از جمله خودشان، تصمیم گیری می کنند.
افراد کنترل کننده، مانند مارتا استوارت و راس پروت که باید مسؤول هر جنبه ای از روند تصمیم گیری باشند و لازم است قبل از پرداختن به هر ایده ای مالکیتی بر روی آن داشته باشند.
پنج سبک تصمیم گیری، میزان گسترده ای از ویژگی های رفتاری را نشان می دهند.
برای مثال، افراد کنترل کننده از ریسک اجتناب می کنند، در حالی که افراد دارای جاذبه ی جادویی، فعالانه، به دنبال آن هستند. اما با ذوجود چنین تفاوت هایی، افراد اغلب به هنگام تلاش برای متقاعد کردن دیگران به اشتباه از یک روش مشابه استفاده می کنند، بیش از حد بر مفهوم استدلال های خود متمرکز می شوند و به اندازه یکافی بر روش دلخواه دریافت کنندگان مورد نظر آن اطلاعات تمرکز نمی کنند.
در حقیقت ما شرکت های متعددی را می شناسیم که به فروشندگان خود فشار می آورند تا برای معرفی محصول به مشتریان مختلف در صنایع متفاوت، از سخنرانی های ضبط شده با شکل و ترتیب اطلاعات یکسان و با تعداد اسلاید های پاورپوینت دقیق، استفاده کنند.
اشتباه معمول دیگر این است که افراد استفاده ی نادرستی از قانون طلایی می کنند، آن ها سعی می کنند دیگران را تحت تأثیر قرار دهند چون خودشان دوست دارند که ترغیب شوند.
چنین راهکارهایی کارآیی ندارند.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟