https://www.bfn.ir/article/13131 هدف گذاری کردن مشتریان
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

هدف گذاری کردن مشتریان

  • چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2824
  • RSS

هدف گذاری کردن مشتریان
رویکردهای بازاریابی انبوه (همگانی) مثل تلویزیون، رادیو یا تبلیغات چاپی برای ایجاد آگاهی و تحقق اهداف ارتباطاتی دیگر مفیدند، اما به لحاظ طبیعت اختصاصی نشده ی آن ها می بایست با مقاصد CRM متناسب شوند. رویکردهای عرفی تر هدف گذاری کردن مشتریان انتخابی شامل مجموعه ای از روش های بازاریابی مستقیم مثل بازاریابی از راه دور، پست مستقیم و فروش مستقیم (زمانی که ماهیت محصول قابل متناسب شدن است) می باشد. برخی از صاحب نظران سازمان ها را ملزم می دانند که با مشتریان خود از طریق این رویکردهای هدف گذاری دو طرفه ایجاد رابطه کنند، به جای اینکه از طریق رسانه های همگانی تنها با آن ها صحبت کنند.
این مورد جدید بازاریابی، یعنی بازاریابی یک به یک به معنی استفاده از اینترنت برای تسهیل ایجاد روابط متمایزی با هر کدام از مشتریان است. یک شکل بسیار متداول بازاریابی مستقیم اینترنتی، استفاده از ایمیل های شخصی شده و اختصاصی است. زمانی که این شکل بازاریابی مستقیم ظهور کرد، مشتریان آن را با ایمیل های ناخواسته ای که دریافت می کردند متمایز نمی دانستند و به محض دریافت، آن را حذف می کدند، اما با ظهور برنامه هایی که به کاربران اجازه می داد پیغام دریافتی را انتخاب کرده و با آن موافقت نمایند ایمیل مستقیم تبدیل به یکی از روش های متداول و مؤثر هدف گذاری برای مقاصد CRM شد. شرکت هایی چون کانا و دیجیتال ایمپکت ایمیل های پیشرفته ای شامل صفحات وب، ویدئو و وسایل سمعی را ارسال می کنند. ایمیل های هدف گذاری شده به آن حد مرسوم شده اند که مؤسسه ژوپیتر مدیامتریکس نشان داد که بالغ بر 50 میلیارد مورد از آن ها در سال 2001 ارسال شده است. نمونه ای از هدف گذاری مشتریان عبارت است از:
  • برنامه ی ارسال ایمیل براساس کلیک در شرکت هواپیمایی جنوب غربی آمریکا که دارای 2/7 میلیون ثبت نام کننده است. این شرکت هواپیمایی هر سهشنبه ها ایمیل هایی را به پایگاه داده ای حاوی مشتریان وفادار ارسال می کند که دربرگیرنده پیشنهاد کرایه ی حمل و نقل خاصی است.
  • تیم بسکتبال فونیکس سانز به طور مستمر پیغام های ویدئویی خود را از طرف بازیکنان ارسال می کند که بلیط های جدیدی را تبلیغ کرده و آن ها را به وب سایت این تیم دعوت می کند.
  • کتاب فروشی هایی چون بردرز، والدن بوکس آفلاین تمام اطلاعات مربوط به مشتریان خود را در یک پایگاه داده ای واحدی جمع آوری کرده اند. این شرکت ها ایمیل هایی را که با علائق خوانندگان پیوند خورده است، برای آگاه کردن آن ها از انتشارات جدید خود ارسال می کند. در ایران نیز مرکز اسناد و مدارک علمی چنین ایمیل هایی را نه برای استفاده تجاری، بلکه برای اطلاع رسانی براساس علائق افراد ارسال می کند.
انتقاد اصلی وارده بر اساس ایمیل های هدف گذاری شده مسأله حریم شخصی است.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟