• دفتر اصفهان : 03136254616
  • دفتر تهران : 02166753806

کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس مدل گارتنر

  • پنج شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 418
  • RSS

دوره آموزشی اصول، مفاهیم و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس مدل گارتنر

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تلفن : 03195018095
با ارسال عدد 6 به سامانه پیامکی 10003195018095 ما با شما تماس می گیریم

سرفصل دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

  1. اهمیت و آینده CRM
  2. باورهای غلط درباره CRM
  3. دلایل سرمایه گذاری شرکتها در زمینه CRM
  4. اهداف اصلی پیاده سازی CRM
  5. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  6. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  7. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  8. مفاهیم ارزش ،تجربه،رضایت و وفاداری در CRM
  9. آموزش بازاریابی پایگاه داده
  10. آموزش بازاریابی رابطه ای
  11. آموزش بازاریابی تک به تک
  12. CRM چگونه متولد شد؟
  13. مفاهیم پایه CRM
  14. اینفوگرافی چرخه اجرایی CRM
  15. ابعاد CRM (فکری، اجتماعی، تکنولوژی)
  16. ساختار اطلاعاتی در CRM
  17. روابط دپارتمانهای با CRM
  18. اثرات CRM بر ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی
  19. تعریف CRM تعاملی
  20. تعریف CRM عملیاتی
  21. تعریف CRM تحلیلی
  22. تعریف شاخصهای CRM
  23. مدیریت تجربه مشتری
  24. طراحی نقشه سفر مشتری
  25. استانداردهای CRM
  26. مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ECRM
  27. مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری SCRM
  28. دلایل شکست پروژه های CRM
  29. پیش نیازهای پیاده سازی CRM
  30. مراحل پیاده سازی و اجرای CRM

مدرس کلاس سرکار خانم مهندس نازنین دانشمند با سوابق زیر می باشد :

  • مدیر تحقیق و توسعه شرکت بهبد فرادیس
  • مدیر سایتwww.UpvcCenter.com
  • تحلیلگرنرم افزار فرادیس CRM
  • تحلیلگر نرم افزار UpvcCRM ويژه صنعت Upvc
  • مجری و مشاور CRM در بیش از 30 شرکت فعال در زمینه های تولیدی و بازرگانی

تقویم آموزشی کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس مدل گارتنر به قرار زیر می باشد:


5 مرداد ماه 1396، 19 مرداد ماه 1396، 9 شهریور ماه 1396 ،23 شهریور ماه 1396
زمان برگزاری دوره آموزشی:۹ تا ۱۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تلفن : 03195018095
با ارسال عدد 6 به سامانه پیامکی 10003195018095 ما با شما تماس می گیریم


نویسنده : سارا توقیری

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟