https://www.bfn.ir/Article/13126 فروش کردن (قسمت دوم)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

فروش کردن (قسمت دوم)

  • پنج شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4320
  • RSS

فروش کردن (قسمت دوم)
از مشتری جواب بخواهید. اگر مشتری گفت: باید در این زمینه فکر کنم، می توانید به او بگویید: آقای مشتری، کاملا متوجه منظورتان هستمف اما می خواهم به من جواب بدهید آیا این کالا خواسته شما را برآورده می سازد یا نمی سازد.
وبعد اضافه کنید: با توجه به حرفهایی که به من زدید، فکر می کنم این کالا برای شما ایده آل است. مگر آنکه مطلبی هست که من از آن اطلاعی ندارم.
این حرف شما سبب می شود که خریدار دلیلی برای تردید کردن یا اعتراض داشتن به شما ارائه دهد. این به شما فرصتی می دهد که به مخالفت او جواب بدهید و به فروش خود برسید. اما وقتی مشتری می گوید: می خواهم در این باره فکر کنم شما کاری نمی توانید بکنید. اما وقتی مشتری دلیل تردیدش را می گوید، می توانید با درک موقعیت به او جواب بدهید.
می توانید از این روش برای فروش هر کالا یا خدمتی استفاده کنید. وقتی می گویید شمار کثیری از دیگران این کالا را خریداری کرده اند و همچنان به خرید خود ادامه می دهند، از همان شروع شرایط مطلوبی برای فروش کالای خود به دست می آورید.
قطعی کردن فروش
در اینجا با شما از روش حساب شده ای برای قطعی کردن فروش صحبت می کنم. در این مرحله قرار است از مشتری سؤال مهمی بکنید. از مشتری بپرسید: آقای مشتری، اگر بتوانم بهترین سرمایه گذاری را در بازار امروز نشانتان بدهم، آیا در موقعیتی هستید که همین حالا پنج هزار دلار سرمایه گذاری کنید؟
این سؤال ماهیت گفت و گوی شما را تغییر می دهد. دیگر سؤال این نیست: آیا به صحبت من گوش می دهید؟ بلکه سؤال این است: تا چه اندازه می توانید سرمایه گذاری کنید؟
مشتری ممکن است بگوید: بله ، اگر این کالا به آن اندازه که شما می گویید خوب است، می توانم پنج هزار دلار همین امروز سرمایه گذاری کنم. بعد می توانید از خریدار بپرسید: اگر این کالا به واقع برای شما خوب باشد، آیا می توانید ده هزار دلار یا بیشتر سرمایه گذاری کید؟
خریدار می تواند جواب مثبت یا منفی بدهد. به هر صورت با این سؤال می توانید از امکانات کسی که با او حرف می زنید مطلع شوید. توجه داشته باشید، مشتری ممکن است به همان سؤال اول شما جواب بدهد: نه، من نمی توانم پنج هزار دلار سرمایه گذاری کنم. در این صورت، می توانید بپرسید: آیا اگر کالا مورد پسند شما قرار گرفت، می توانید سه هزار دلار سرمایه گذاری کنید؟ و در اینجا ممکن است مشتری جواب بدهد: بله، فکر میکنم بتوانم این کار را بکنم.
مشتری واجد شرایط. با این سؤالات شما متوجه می شوید کسی که با او حرف می زنید تا چه مبلغی می تواند روی کالای شما سرمایه گذاری کند. بعد از شنیدن این حرف در واقع مشتری به شما امکان می دهد کالای خود را ارائه کنید و ثابت نمایید که خرید این کالا به سود خریدار تمام می شود.
توجه داشته باشیدکه می توانید این روش را در مورد هر کالا و محصولی به کار ببرید. خود من وقتی دوره های آموزشی فروش را می فروختم از مشتری می پرسیدم: آقای مشتری، اگر بتوانم کاری کنم که شما در مدت شش ماه تا یک سال فروشتان را 20 تا 30 درصد افزایش بدهید، آیا در موقعیتی هستید که همین حالا از من خرید بکنید؟
اگر مشتری جواب داد: اگر بتوانید ثابت کنید می توانید فروش مرا 20 تا 30 درصد افزایش بدهید، من همین حالا می توانم با شما قرارداد ببندم، حالا نوبت شما می شود که کالا یا خدمت خود را به طرز مطلوبی ارائه کنید و فروشتان را قطعی نمایید.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟