نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار نمایشگاه مجازی

نمایشگاه مجازی یک نمایشگاه دائمی که به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند. در واقع یک وب سایت نمایشگاهی است که امکان نمایش محصولات و خدمات تولیدی، صادراتی و فروش را برای شرکت ها فراهم می نماید.


طریقه ی استفاده از نمایشگاه مجازی :

شرکت ها با عضویت و سفارش غرفه می توانند با نام کاربری و رمز عبوری که به آنها ارائه می گردد، تمامی اطلاعات لازم در رابطه با شرکت خود مانند اطلاعات تماس ، بیوگرافی شرکت، محصولات ، گواهینامه ها، اخبار ، تصاویر و ... را در غرفه ی اختصاصی خود درج نمایند.


قابلیت های نمایشگاه مجازی :

- امکان عضویت

- امکان ثبت سفارشات

-امکان پرداخت آنلاین

- امکان تعریف و ثبت غرفه توسط متقاضیان

- امکان تعریف محصولات به صورت دست بندی شده

- امکان ثبت محصولات به همراه متن و تصویر

- امکان ثبت اخبار و مقالات مربوط به غرفه دارن

- امکان نمایش لیست مشتریان

-امکان ثبت نمایندگی های فروش

-امکان مدیریت منوها

-امکان دریافت درخواست استعلام قیمت

-امکان ارجاع استعلام قیمت به غرفه دار مربوطه

-امکان مدیریت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات

-امکان ثبت سالن های مختلف

-امکان گروه بندی محصولات در سالن های مربوطه

-امکان ثبت و مدیریت بنر های تبلیغاتی

- امکان ایجاد خبرنامه الکترونیکی به صورت گروهی و اختصاصی

- امکان پشتیابانی از سامانه تیکتینگ

-امکان ارسال ایمیل و پیامک به کاربران

-امکان ارسال اطلاعیه ها و بخشنامه ها به پرسنل و کاربران سایت

- امکان گزارش گیری از لیست پرداخت و دریافت ها

- امکان گزارش گیری از لیست سفارشات

- مشاهده اطلاعات غرفه های در حال اتمام قرار داد

- مشاهده اطلاعات بنرهای در حال اتمام قرار داد

- امکان تعریف سطوح و مجوزهای دسترسی

- امکان ثبت آگهی های رایگان و فرصت های تجاری براساس مجوزهای دسترسی




نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پشتیبان امین نقش جهان
شرکت پشتیبان امین نقش جهان در طول سال تمام تلاش خود را در جهت شناسایی مشکلات مدیریتی شرکت های نوپا و در حال رشد می نماید و به همین منظور اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا به عنوان یک مشاور دلسوز همیشه در کنارآنها بوده و از ارائه هر کمکی دریغ ننماید و ارتباطات خود را با این شرکت ها حفظ کند.
  • شنبه دهم شهريور ۱۳۹۷
  • بازدید: 42

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب
شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود
  • سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 90

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک
شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک در سال 1392 با تکیه بر نیروهای متخصص تاسیس گردید و دارای مجوز دانش بنیان در زمینه انرژی های نو می باشد. با توجه به رشد و توسعه محصولات و همچنین نیاز کشور، شرکت موفق به تولید حلال های خاص در صنعت چاپ با برند kimax و همچنین تولید سوپرجاذب کشاورزی با نام تراوا (Tarava) گردید و برای ایجاد ارتباط برنامه ریزی شده و منظم با مشتریان خود در سراسر کشور و افزایش راندمان فروش خود اقدام به تهیه نرم افزار CRM نموده است.
  • سه شنبه نهم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 89

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان دسترسی به اطلاعات nروز گذشته تماس های برقرار شده در سازمان بین کارمندان و مشتریان از داخل نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول خزانه داری که امکان ثبت دریافت ها و پرداخت های مالی را به کاربران میدهد.
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

امکان گزارش گیری از علل کنسل شدن سفارشات یک سازمان، جهت کاهش دادن این علل و افزایش راندمان تولید
تاریخ: چهارشنبه بيست و چهارم مرداد ۱۳۹۷

امکان یادآوری انجام فعالیت ها به پرسنل مربوطه از طریق پیامک در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷

امکان تعریف روند فعالیت های سازمانی در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۷