نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار نمایشگاه مجازی

نمایشگاه مجازی یک نمایشگاه دائمی که به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند. در واقع یک وب سایت نمایشگاهی است که امکان نمایش محصولات و خدمات تولیدی، صادراتی و فروش را برای شرکت ها فراهم می نماید.


طریقه ی استفاده از نمایشگاه مجازی :

شرکت ها با عضویت و سفارش غرفه می توانند با نام کاربری و رمز عبوری که به آنها ارائه می گردد، تمامی اطلاعات لازم در رابطه با شرکت خود مانند اطلاعات تماس ، بیوگرافی شرکت، محصولات ، گواهینامه ها، اخبار ، تصاویر و ... را در غرفه ی اختصاصی خود درج نمایند.


قابلیت های نمایشگاه مجازی :

- امکان عضویت

- امکان ثبت سفارشات

-امکان پرداخت آنلاین

- امکان تعریف و ثبت غرفه توسط متقاضیان

- امکان تعریف محصولات به صورت دست بندی شده

- امکان ثبت محصولات به همراه متن و تصویر

- امکان ثبت اخبار و مقالات مربوط به غرفه دارن

- امکان نمایش لیست مشتریان

-امکان ثبت نمایندگی های فروش

-امکان مدیریت منوها

-امکان دریافت درخواست استعلام قیمت

-امکان ارجاع استعلام قیمت به غرفه دار مربوطه

-امکان مدیریت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات

-امکان ثبت سالن های مختلف

-امکان گروه بندی محصولات در سالن های مربوطه

-امکان ثبت و مدیریت بنر های تبلیغاتی

- امکان ایجاد خبرنامه الکترونیکی به صورت گروهی و اختصاصی

- امکان پشتیابانی از سامانه تیکتینگ

-امکان ارسال ایمیل و پیامک به کاربران

-امکان ارسال اطلاعیه ها و بخشنامه ها به پرسنل و کاربران سایت

- امکان گزارش گیری از لیست پرداخت و دریافت ها

- امکان گزارش گیری از لیست سفارشات

- مشاهده اطلاعات غرفه های در حال اتمام قرار داد

- مشاهده اطلاعات بنرهای در حال اتمام قرار داد

- امکان تعریف سطوح و مجوزهای دسترسی

- امکان ثبت آگهی های رایگان و فرصت های تجاری براساس مجوزهای دسترسی




پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در مجموعه تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود تا بتواند با ایجاد نظم و دقت در کادر فروش خود و کنترل فعالیت های کارکنان توسط مدیران ارشد این مجموعه، نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت مجموعه کنند.
  • دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 11

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دوجداره کیل کین
گروه پنجره دوجداره کیل کین در زمینه درب و پنجره با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس (CRM) با ایجاد هماهنگی و نظم بسیار دقیق درارائه خدمات بخش فروش، تولید و نصب، خطا را به حداقل خود رسانده و رضایت مشتریان خود را در جهت وفادارسازی آنها خواهان است.
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 50

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 95

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان تایید درخواست کالا از انبار، توسط مسئولین مربوطه و اجازه صدور حواله برای کالا
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان وارد کردن جزئیات کالاها که شامل تمامی اسناد و فاکتورهای ثبت شده برای آن کالا می باشد.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷