نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

راه اندازی سیستم ارتباط با مشتری فرادیس در مجموعه صنایع ارتباطی پایا

  • دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 180
  • RSS

راه اندازی سیستم ارتباط با مشتری فرادیس در مجموعه صنایع ارتباطی پایا

شركت صنایع ارتباطی پایا از سال 1362 فعاليت خود را در زمينه ساخت مراكز تلفن آغاز و در حال حاضر با بيش از 300 نفر پرسنل متخصص بخش عمده ای از نيازهای مخابراتی كشور را برطرف می نمايد . كارخانجات صنايع ارتباطي پايا با پروانه بهره برداری از وزارت صنايع و معادن، به عنوان بزرگترين واحد مخابراتی كشور دربخش خصوصی، سالانه توان توليد يك ميليون خط سوئيچ ديجيتال تا ظرفيت 50 هزار شماره و ديگر تجهيزات مخابراتی شامل تلفن روميزی، تلفن ديجيتال، تلفن ISDN، تجهيزات ACCESS، تجهيزات HDSL، طراحي و ساخت انواع كانكس، ركهای مخابراتی، ديتا، شبكه و تابلوهای برق فشار قوی و ضعيف و اجرای كليه طرحهای مخابراتی بصورت GC را دارا ميباشد.

این مجموعه عظیم برای چابک سازی و هوشمندسازی سیستم ارتباط با مشتری خود از نرم افزار CRM  فرادیس به عنوان یک پل ارتباطی برتر استفاده می کند. باشد که با تلاش روز افزون و کار تیمی، این گروه را در رسیدن به اهدافشان همراهی کنیم.


نویسنده : فریماه رفیعی






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟