کارتن سازی سلامت در راستای ماموریت خود مصمم است از طریق تحول سازمانی و با تحلیل دقیق و مستمر شرایط حاکم بر فضای کسب و کار در صنعت بسته بندی به گونه ای عمل نماید که در حوزه های ذیل ارتقاء چشم گیری کسب نماید .
رشد در شاخص های حوزه های مدیریتی و مالی
ارتقاء و توسعه توان تکنولوژِیک و فرآیند های تولید
ارتقاء کیفیت و سطح رضایت مشتری
ارتقاء دانش و توسعه منابع انسانی
کارتن سازی سلامت به عنوان یکی ازتامین کننده محصولات بسته بندی ضمن توجه به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی ، به پشتوانه منابع انسانی توانمند و پر تلاش خود ضمن تاکید بر تامین منافع کلیه ی ذینفعان خود به صنعت کشور خدمات بسته بندی ارائه میدهد .
مدیریت شرکت در همه حال بر لزوم ارتقاء مشخصه های کیفی محصولات تاکید داشته و از هیچ کوششی در جهت افزایش کیفیت فروگذار ننموده است. اولویت بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت به منظور تعالی , رویکرد سازمانی بوده و همواره تلاش گردیده است که با انتخاب روشهای کاربردی مناسب روند اقدامات اصلاحی نهادینه گردد.
در همین راستا شرکت کارتن سازی سلامت برای حفظ رضایت مشتریان بر آن شد تا با خرید
نرم افزار فرادیس CRM هماهنگی سیستماتیکی در بین پرسنل قسمت های مختلف کارخانه مانند واحد تولید، انبار، مالی، مدیریت و... ایجاد نماید.
شرکت فردایس امیدوار است با ارائه نرم افزار CRM خود کمکی در جهت مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش راندمان این تولید کننده ایرانی کرده باشد.