نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک

  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2532
  • RSS

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک
شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک در سال 1392 با تکیه بر نیروهای متخصص  تاسیس گردید. هدف اصلی تاسیس شرکت در ابتدا تولید مواد شیمیایی وارداتی در کشور، بهره گیری از فرآیندهای نوین غشایی برای جداسازی مواد مختلف و همچنین تصفیه آب و پساب بود. در سال 1393 و همزمان با ساخت پایلوت غشایی در زمینه خالص سازی انواع حلال های شیمیایی، شرکت موفق به دریافت مجوز دانش بنیان در زمینه انرژی های نو گردید. پس از آن و با توجه به رشد و توسعه محصولات و همچنین نیاز کشور، شرکت موفق به تولید حلال های خاص در صنعت چاپ با برند kimax و همچنین تولید سوپرجاذب کشاورزی با نام تراوا (Tarava) گردید. در حال حاضر شاخه های فعالیت شرکت، به سه بخش خدماتی (شرکت پترولایس) ، تولیدی (شرکت پترو نوین تک) و بازرگانی (شرکت کیمیا صنعت) تقسیم شده است.

دستاوردهای شرکت :
ساخت اولین پایلوت غشایی خالص سازی حلال های مختلف در کشور
تولید نانو پلیمر سوپرجاذب با گرید کشاورزی و بهداشتی (SAP) با کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی
تولید پلی الکترولیت برای اولین بار در ایران
تولید حلال های وارداتی خاص مورد استفاده در صنایع چاپ
راه اندازی بزرگترین هایپر مارکت مواد شیمیایی در ایران

این شرکت دانش بنیان برای ایجاد ارتباط برنامه ریزی شده و منظم با مشتریان خود در سراسر کشور و افزایش راندمان فروش خود اقدام به تهیه نرم افزار CRM نموده است.تیم فرادیس امیدوار است نیروهای متخصص شرکت کیمیا تراوا با استفاده دقیق از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس، بتواند ارتباطات موثری را با مشتریان ایجاد و حفظ کرده وموفق به افزایش راندمان تولید و فروش خود شود.
شرکت بهبد فرادیس نقش جهان، تولید کننده نرم افزار CRM آرزوی موفقیت روز افزون برای این شرکت دانش بنیان و تولید کننده ارجمند دارد.

نویسنده : شکوفه زیبا نژاد

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟