https://www.bfn.ir/news/7
اتصال نرم افزار CRM فرادیس به سیستم VOIP راه اندازی شد. با استفاده از این قابلیت، امکانات زیر به این نرم افزار قدرتمند افزوده شد:
1- امکان مشاهده ی تمامی تماس های صورت گرفته با مشتری
2- امکان مشاهده ی کالر آی دی
با استفاده از این امکان، هرگاه مشتری با سازمان شما تماس تلفنی برقرار نماید، در صورتی که اطلاعات آن مشتری در نرم افزار CRM فرادیس از پیش ثبت شده باشد، به محض برقراری تماس، نام مشتری به همراه شماره ی تماس او بر روی مانیتور نمایش داده میشود. در این صورت با کلیک بر روی نام مشتری، خلاصه ای از سوابق پرونده ی او برای کاربر نمایش داده میشود. از مزایای این قابلیت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
این مورد باعث میشود تا قبل از پاسخگویی تماس، کاربر در مدت زمان کوتاهی به طور اجمالی مشتری را بررسی نماید و با آمادگی بیشتر پاسخگوی او باشد.
3- امکان ضبط مکالمات تلفنی صورت گرفته بین پرسنل و مشتری به تفکیک هر مشتری
مورد 3 به بازاریاب کمک مینماید تا قبل از برقراری تماس با هر مشتری، مکالمات صورت گرفته ی خود با مشتری در تماس های قبلی را مرور کرده و با آمادگی بیشتری با او روبه رو گردد.
نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند. نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید
نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است. در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد. نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..