نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش
دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM تحت وب فرادیس، نرم افزاری است برای افزایش سرعت فروش ، کاهش هزینه ها ، بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری و قویتر ساختن خدمات پس از فروش
هدف ازپیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس شناسایی و جذب مشتریان، راضی نگه داشتن مشتری و تبدیل خریدار به مشتری دایمی می باشد.

نرم افزار CRM فرادیس از فروردین ماه 1390 با شماست

نرم افزار CRM تحت وب | نرم افزار CRM اندروید | نرم افزار CRM ایرانی | CRM Software

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید. اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت می شوند جهت تصمیم گیری های بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته می شود.

در نرم افزار CRM فرادیس تمام ارتباطات مشتری (مکالمات، پیامک، ایمیل، فکس و…) با کارشناسان شرکت شما همچنین ارتباطات کارشناسان و مدیران شرکت با مشتری به صورت اطلاعات ورودی و خروجی بر روی پروفایل مشتری و پروفایل کارشناسان شما ثبت و نگهداری می شود..

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر، کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران قرار دهید

نرم افزار CRM فرادیس با فراهم آوردن نیازهای لازم برای چابک سازی فرآیند بازاریابی شما را یاری می کند تا منابع بازاریابی خود را مدیریت کنید. امکانات نرم افزار CRM فرادیس در چابک سازی فرآیند بازاریابی شامل قابلیت بخش بندی بازار، قابلیت ایجاد کمپین بازاریابی، مدیریت داشبوردهای بازاریابی و ... است

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش کسب و کار شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند.

نرم افزار CRM فرادیس نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت، یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید.

هدف گذاری فروش، پیش بینی فروش ،مدیریت قیف فروش،همکان تولید سرنخ های با کیفیت ،مدیریت فرصت های فروش در نرم افزار CRM ، هدف گذاری فروش فرادیس

طراحی سایت | سئو | بازاریابی اینترنتی
Web Design | SEO | Internet Marketing
کاتالوگ طراحی وب سایت
Web Design Download
کارگاه آموزش اصول، مفاهیم و پیاده سازی CRM
CRM based On Gartner's Model
سر فصل مطالب کلاس
CRM Tutorial On Gartner's Model

- سؤال کنید و گوش دهید - پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارید - فرض کنید که فروش نهایی شده است - داستان خود را بصری بگویید - غلبه بر اعتراض ها در فروش - تحقیق کنید که چه چیزی مشتریان را برای خرید ترغیب می کند - مشتری را برای تصمیم گیری زودتر، با پیشنهادات خود اندکی تحت فشار قرار دهید - ایجاد وفاداری در خریدار

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۸
  • بازدید: 1657

مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 1811


یروهای فروش سازمان، طی یک طیف طبقه‌بندی می‌شوند. یک طرف این طیف، نیروی فروش یا کارمند ساده‌ای قرار دارد که صرفا در پشت باجه فروش، اقدام به فروش محصولات می‌نماید. در طرف دیگر طیف، نیروهای خلاق و زبده‌ای قرار دارند که متخصص فروش و مذاکره هستند. در حقیقت، کسب و کار شرکت، وابسته به وجود چنین نیروهایی است و بدون حضور این افراد، شرکت قادر به فروش محصولات خود نمی‌باشد. این افراد در حوزه‌هایی چون تجهیزات صنعتی، فروش هواپیما، بیمه و فروش خدمات مشاوره فعالیت دارند و سودآوری شرکت تا حد بسیار زیادی به وجود این نیروها وابسته است. سطح حقوق و پاداش این نیروهای زبده بسیار بالاست. از این رو هنگامی که گفته می‌شود نیروی فروش برای سازمان هزینه بالایی به همراه دارد، عمدتا منظور، این نیروهای فروش هستند و در بحث فروش، توجه شرکت به این نیروها می‌باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست و چهارم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 1198

سمینار کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 1394


تعاریف مختلفی از CRM وجود دارد که برخی توسط اساتید بازاریابی و ارتباطات و بعضا توسط متخصصان تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (IT) بیان شده است. عموما تصویر نادرستی از CRM وجود دارد که یکی از رایج‌ترین این دیدگاه ها، نگاهی صرفا نرم افزاری به این مفهوم گسترده است. در ادامه، در این مطلب به 5 مفهوم CRM اشاره می‌شود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 1623

گروه صنعتی پامچال در سال 1380 به همت آقای محمود هراتيان در منطقه صنعتی دولت آباد در زمينی به مساحت 4000 متر مربع احداث گرديد. گروه صنعتی پامچال سازمانی تعالی خواه واستراتژی محور است كه خلق ارزش و تامين رضايت مشتريان را از طريق ارائه محصولی با كيفيت برتر را جستجو می كند وبرای دستيابی به آن از يک سو با ايجاد شرايط مطلوب كاری فرصت لازم برای كسب مهارت ها وبروز شايستگی ها را برای كاركنانش فراهم می آورد و ارتقاء كيفيت كار آنان را از طريق برگزاری كلاس های آموزشی واز سويی ديگر روابطی پايدار با تامين كنندگان را تعقيب می كند.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 87

مجموعه الکترو شایلی با بیش از 15 سال تجربه مدیران خود با هدف تامین تجهیزات با کیفیت و مقرون به صرفه اقتصادی در سال 1398 تاسیس گردید.در این راستا الکترو شایلی توانسته است نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش از معتبرترین برندهای تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی و سیستم های اعلام و اطفاء حریق را کسب کند، همچنین جهت آشنایی بیشتر با فعالیتهای این مجموعه مفتخریم به اطلاع برسانیم که با داشتن تخصص و کادر فنی و متعهد و مجرب همواره آماده ایم تا در امور مشاوره، طراحی، تامین لوازم و تجهیزات و خدمات پس از فروش نیاز های مربوطه را برآورده نماییم.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • شنبه دوم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 73


شرکت جویا فناوران فولاد پویا با بیش از یک دهه سابقه در زمینه عرضه فولاد های آلیاژی و کادر مجرب و متخصص در زمینه انتخاب فولاد ومشاوره عملیات حرارتی و با بررسی های علمی بازار فولاد همواره تلاش می نماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این شرکت عاملیت فروش فولادهای آلیاژی اصفهان، مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت فولاد آلیاژی ایران را دارد.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه دهم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 89

شرکت فنی مهندسی فاتک انرژی افروز آماده ارائه هر گونه خدمات، مشاوره، فروش، خدمات پس از فروش، تعمیرات و قراردادهای سرویس نگهداری در زمینه انواع یو پی اس، باتری سیلد و اسیدی، استابلایزر، تابلو برق، دوربین مداربسته

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • چهارشنبه بيست و نهم بهمن ۱۳۹۹
  • بازدید: 84


شركت توليدي تحقيقاتي مبارز از سال 1367 فعاليت خود را در زمينه توليد ماشين‌آلات خدمات شهري و كاميون‌هاي سنگين شهري، تحت ليسانس شركت دنيس ايگل انگلستان با بيش از يك صد سال تجربه در اين زمينه، آغاز نموده و در اين مدت موفق به توليد محصولات متنوع و سازگار با شرايط جغرافيايي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي ايران شده است.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه پنجم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 91