نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید. اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت می شوند جهت تصمیم گیری های بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته می شود. تمام ارتباطات مشتری (مکالمات، پیامک، ایمیل، فکس و…) با کارشناسان شرکت شما همچنین ارتباطات کارشناسان و مدیران شرکت با مشتری به صورت اطلاعات ورودی و خروجی بر روی پروفایل مشتری و پروفایل کارشناسان شما ثبت و نگهداری می شود.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر،کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران قرار دهید
 نرم افزار CRM فرادیس با فراهم آوردن نیازهای لازم برای چابک سازی فرآیند بازاریابی شما را یاری می کند تا منابع بازاریابی خود را مدیریت کنید. امکانات نرم افزار CRM فرادیس در چابک سازی فرآیند بازاریابی شامل قابلیت بخش بندی بازار، قابلیت ایجاد کمپین بازاریابی، مدیریت داشبوردهای بازاریابی و ... است

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید

طراحی سایت | سئو | بازاریابی اینترنتی
Web Design | SEO | Internet Marketing
کاتالوگ طراحی وب سایت
.
کارگاه آموزش اصول، مفاهیم و پیاده سازی CRM
CRM based on Gartner's Model
سر فصل مطالب کلاس
.

مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 18

آیا شما هم جزو مدیرانی هستید که خواهان ایجاد تغییر و تحول در روحیات و بینش پرسنل تحت امرشان هستند؟ بر اساس نظرسنجی‌های اخیر موسسه گالوپ، ۷۰ درصد از کارمندان در ایالات متحده نسبت به کارشان تعلق خاطر و تعهد ندارند. همین موضوع باعث شده بهره وری کار در شرکت‌ها کاهش پیدا کند و بسیاری از مدیران را به تکاپو انداخته تا به دنبال پیدا کردن راه حلی برای این معضل باشند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • چهارشنبه چهارم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 329


سطوح تقسیم بندی بازار تعیین‌کننده تعداد سطح‌هایی است که می‌توان بازار را بر اساس آن بخش بندی نمود. سطوح تقسیم بندی بازار، نشان‌دهنده سطح ریز شدن تقسیم بندی بازار است. این تقسیم بندی مشخص می‌کند که در بالاترین سطح، نوع بازاریابی شرکت، بازاریابی انبوه (mass marketing) است. در بازاریابی انبوه، عملا هیچ بخش بندی انجام نمی‌شود، به طوریکه یک نوع محصول برای همه مشتریان ارائه می‌گردد. این کار با بازاریابی رابطه‌ای در تناقض است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سيزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 47

بیشتر شرکت های موفق در دوران رکود شرکت هایی هستند که نه تنها از هزینه های بازاریابی خود نمی کاهند بلکه با به کار بردن شیوه هایی هوشمندانه در بازاریابی، خود را با رفتار جدید مصرف کنندگان وفق می دهند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 378


بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این مقاله سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 353

سمینار " کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی " با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 37

شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 259


و رتبه ۳ آبیاری و زهکشی و با تلفیق این دو تخصص توانست به عنوان با سابقه ترین مشاور تخصصی آب، پروژه های متعدد مطالعاتی و اجرایی را در کارنامه خود ثبت نماید. انجام بیش از ۱۱۰۰ پروژه ژئوفیزیک موفق در کشور نتیجه این تمرکز و بکارگیری کارشناسان خبره وبا سابقه و استفاده از برترین متخصصان دانشگاهی کشور میباشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • سه شنبه دوازدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 45

شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 243


شرکت همراهان نور شبکه (HNS) با رسالت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت ملی و هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی سخت افزاري و نرم افزاري در زمینه هاي ارتباطات،‌انتقال اطلاعات ،نظارت فيزيكي (سيستم امنيتي و دوربين هاي مداربسته) و همچنين سيستم اعلام حریق در سال 1383 تأسيس و آغاز به كار نمود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸
  • بازدید: 107