نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید. اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت می شوند جهت تصمیم گیری های بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته می شود. تمام ارتباطات مشتری (مکالمات، پیامک، ایمیل، فکس و…) با کارشناسان شرکت شما همچنین ارتباطات کارشناسان و مدیران شرکت با مشتری به صورت اطلاعات ورودی و خروجی بر روی پروفایل مشتری و پروفایل کارشناسان شما ثبت و نگهداری می شود.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر،کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران قرار دهید
 نرم افزار CRM فرادیس با فراهم آوردن نیازهای لازم برای چابک سازی فرآیند بازاریابی شما را یاری می کند تا منابع بازاریابی خود را مدیریت کنید. امکانات نرم افزار CRM فرادیس در چابک سازی فرآیند بازاریابی شامل قابلیت بخش بندی بازار، قابلیت ایجاد کمپین بازاریابی، مدیریت داشبوردهای بازاریابی و ... است

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید

طراحی سایت | سئو | بازاریابی اینترنتی
Web Design | SEO | Internet Marketing
کاتالوگ طراحی وب سایت
Web Design Download
کارگاه آموزش اصول، مفاهیم و پیاده سازی CRM
CRM based On Gartner's Model
سر فصل مطالب کلاس
CRM Tutorial On Gartner's Model

- سؤال کنید و گوش دهید - پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارید - فرض کنید که فروش نهایی شده است - داستان خود را بصری بگویید - غلبه بر اعتراض ها در فروش - تحقیق کنید که چه چیزی مشتریان را برای خرید ترغیب می کند - مشتری را برای تصمیم گیری زودتر، با پیشنهادات خود اندکی تحت فشار قرار دهید - ایجاد وفاداری در خریدار

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۸
  • بازدید: 559

مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 696


یروهای فروش سازمان، طی یک طیف طبقه‌بندی می‌شوند. یک طرف این طیف، نیروی فروش یا کارمند ساده‌ای قرار دارد که صرفا در پشت باجه فروش، اقدام به فروش محصولات می‌نماید. در طرف دیگر طیف، نیروهای خلاق و زبده‌ای قرار دارند که متخصص فروش و مذاکره هستند. در حقیقت، کسب و کار شرکت، وابسته به وجود چنین نیروهایی است و بدون حضور این افراد، شرکت قادر به فروش محصولات خود نمی‌باشد. این افراد در حوزه‌هایی چون تجهیزات صنعتی، فروش هواپیما، بیمه و فروش خدمات مشاوره فعالیت دارند و سودآوری شرکت تا حد بسیار زیادی به وجود این نیروها وابسته است. سطح حقوق و پاداش این نیروهای زبده بسیار بالاست. از این رو هنگامی که گفته می‌شود نیروی فروش برای سازمان هزینه بالایی به همراه دارد، عمدتا منظور، این نیروهای فروش هستند و در بحث فروش، توجه شرکت به این نیروها می‌باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست و چهارم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 378

سمینار کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 616


تعاریف مختلفی از CRM وجود دارد که برخی توسط اساتید بازاریابی و ارتباطات و بعضا توسط متخصصان تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (IT) بیان شده است. عموما تصویر نادرستی از CRM وجود دارد که یکی از رایج‌ترین این دیدگاه ها، نگاهی صرفا نرم افزاری به این مفهوم گسترده است. در ادامه، در این مطلب به 5 مفهوم CRM اشاره می‌شود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 576

به دلیل رشد روز افزون مصرف انرژی در کشور و لزوم صرفه جویی در این امر مهم، مدیران شرکت اختر پلاست سپاهان این شرکت را در سال ۱۳۸۴ جهت تولید پروفیل های یو پی وی سی در شهر اصفهان که قطب صنعتی کشور محسوب می شود تاسیس کردند تا سهمی در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 90

شركت ستکو با هدف گردآوری تجربيات ارزنده و طولانی متخصصان ارزشمند و با سابقه در صنعت كشور و به جهت ارائه خدمات با كيفيت بالا و تخصصی در صنايع مختلف تأسيس شده و با استفاده از نيروهای متخصص، امكانات نرم افزاری و اطلاعات بروز دنياي صنعت توانايی انجام خدمات مهندسی درجهت اهداف توسعه صنايع كشور را داراست.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۸
  • بازدید: 193


شرکت فولاد بام اسپادانا واقع در شهرک صنعتی منتظریه نجف آباد فعالیت خود را از سال 1380 با احداث و راه اندازی خطوط فرمینگ ورق‌های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی (کرکره) آغاز نمود. در حال حاضر ضمن افزایش تعداد خطوط تولید و اضافه نمودن فضاهای جدید و دستگاه‌های مکانیزه، تولید کننده 12 نوع کرکره پوشش سقف می‌باشد.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 84

شركت صنایع ارتباطی پایا از سال 1362 فعاليت خود را در زمينه ساخت مراكز تلفن آغاز و در حال حاضر با بيش از 300 نفر پرسنل متخصص بخش عمده ای از نيازهای مخابراتی كشور را برطرف می نمايد . كارخانجات صنايع ارتباطي پايا با پروانه بهره برداری از وزارت صنايع و معادن، به عنوان بزرگترين واحد مخابراتی كشور دربخش خصوصی، سالانه توان توليد يك ميليون خط سوئيچ ديجيتال تا ظرفيت 50 هزار شماره و ديگر تجهيزات مخابراتی شامل تلفن روميزی، تلفن ديجيتال، تلفن ISDN، تجهيزات ACCESS، تجهيزات HDSL، طراحي و ساخت انواع كانكس، ركهای مخابراتی، ديتا، شبكه و تابلوهای برق فشار قوی و ضعيف و اجرای كليه طرحهای مخابراتی بصورت GC را دارا ميباشد.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۸
  • بازدید: 282


کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود ، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو ، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم نموده و اکنون با دارا بودن بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه و ارائه سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت ، کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 95