نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید. اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت می شوند جهت تصمیم گیری های بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته می شود. تمام ارتباطات مشتری (مکالمات، پیامک، ایمیل، فکس و…) با کارشناسان شرکت شما همچنین ارتباطات کارشناسان و مدیران شرکت با مشتری به صورت اطلاعات ورودی و خروجی بر روی پروفایل مشتری و پروفایل کارشناسان شما ثبت و نگهداری می شود.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر،کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران قرار دهید
 نرم افزار CRM فرادیس با فراهم آوردن نیازهای لازم برای چابک سازی فرآیند بازاریابی شما را یاری می کند تا منابع بازاریابی خود را مدیریت کنید. امکانات نرم افزار CRM فرادیس در چابک سازی فرآیند بازاریابی شامل قابلیت بخش بندی بازار، قابلیت ایجاد کمپین بازاریابی، مدیریت داشبوردهای بازاریابی و ... است

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید

طراحی سایت | سئو | بازاریابی اینترنتی
Web Design | SEO | Internet Marketing
کاتالوگ طراحی وب سایت
.
کارگاه آموزش اصول، مفاهیم و پیاده سازی CRM
CRM based on Gartner's Model
سر فصل مطالب کلاس
.

یروهای فروش سازمان، طی یک طیف طبقه‌بندی می‌شوند. یک طرف این طیف، نیروی فروش یا کارمند ساده‌ای قرار دارد که صرفا در پشت باجه فروش، اقدام به فروش محصولات می‌نماید. در طرف دیگر طیف، نیروهای خلاق و زبده‌ای قرار دارند که متخصص فروش و مذاکره هستند. در حقیقت، کسب و کار شرکت، وابسته به وجود چنین نیروهایی است و بدون حضور این افراد، شرکت قادر به فروش محصولات خود نمی‌باشد. این افراد در حوزه‌هایی چون تجهیزات صنعتی، فروش هواپیما، بیمه و فروش خدمات مشاوره فعالیت دارند و سودآوری شرکت تا حد بسیار زیادی به وجود این نیروها وابسته است. سطح حقوق و پاداش این نیروهای زبده بسیار بالاست. از این رو هنگامی که گفته می‌شود نیروی فروش برای سازمان هزینه بالایی به همراه دارد، عمدتا منظور، این نیروهای فروش هستند و در بحث فروش، توجه شرکت به این نیروها می‌باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست و چهارم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 16

سطوح تقسیم بندی بازار تعیین‌کننده تعداد سطح‌هایی است که می‌توان بازار را بر اساس آن بخش بندی نمود. سطوح تقسیم بندی بازار، نشان‌دهنده سطح ریز شدن تقسیم بندی بازار است. این تقسیم بندی مشخص می‌کند که در بالاترین سطح، نوع بازاریابی شرکت، بازاریابی انبوه (mass marketing) است. در بازاریابی انبوه، عملا هیچ بخش بندی انجام نمی‌شود، به طوریکه یک نوع محصول برای همه مشتریان ارائه می‌گردد. این کار با بازاریابی رابطه‌ای در تناقض است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سيزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 92


تعاریف مختلفی از CRM وجود دارد که برخی توسط اساتید بازاریابی و ارتباطات و بعضا توسط متخصصان تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (IT) بیان شده است. عموما تصویر نادرستی از CRM وجود دارد که یکی از رایج‌ترین این دیدگاه ها، نگاهی صرفا نرم افزاری به این مفهوم گسترده است. در ادامه، در این مطلب به 5 مفهوم CRM اشاره می‌شود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 20

بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این مقاله سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 404


مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 91

هدف از تأسیس این شرکت ایجاد یک مجموعه توانمند در جهت طراحی و تولید ، نصب و راه اندازی و خدمات فنی تجهیزات جابجایی مواد و بخصوص جرثقیلهای سقفی می باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 17

و رتبه ۳ آبیاری و زهکشی و با تلفیق این دو تخصص توانست به عنوان با سابقه ترین مشاور تخصصی آب، پروژه های متعدد مطالعاتی و اجرایی را در کارنامه خود ثبت نماید. انجام بیش از ۱۱۰۰ پروژه ژئوفیزیک موفق در کشور نتیجه این تمرکز و بکارگیری کارشناسان خبره وبا سابقه و استفاده از برترین متخصصان دانشگاهی کشور میباشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • سه شنبه دوازدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 77


شركت جهان تجهیز حکیم ، در سال 1389 با هدف کمک به توسعه صنعت تجهيزات پزشکي و با تمرکز بر واردات، توزيع و فروش تجهيزات مصرفي موردنياز مراکز درماني کشور تاسيس گرديد. شرکت برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • دوشنبه اول مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 36

شرکت همراهان نور شبکه (HNS) با رسالت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت ملی و هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی سخت افزاري و نرم افزاري در زمینه هاي ارتباطات،‌انتقال اطلاعات ،نظارت فيزيكي (سيستم امنيتي و دوربين هاي مداربسته) و همچنين سيستم اعلام حریق در سال 1383 تأسيس و آغاز به كار نمود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸
  • بازدید: 161


سمینار " کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی " با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 74