نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش
دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM تحت وب فرادیس، نرم افزاری است برای افزایش سرعت فروش ، کاهش هزینه ها ، بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری و قویتر ساختن خدمات پس از فروش
هدف ازپیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس شناسایی و جذب مشتریان، راضی نگه داشتن مشتری و تبدیل خریدار به مشتری دایمی می باشد.

نرم افزار CRM فرادیس از فروردین ماه 1390 با شماست

نرم افزار CRM تحت وب | نرم افزار CRM اندروید | نرم افزار CRM ایرانی | CRM Software

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید. اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت می شوند جهت تصمیم گیری های بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته می شود.

در نرم افزار CRM فرادیس تمام ارتباطات مشتری (مکالمات، پیامک، ایمیل، فکس و…) با کارشناسان شرکت شما همچنین ارتباطات کارشناسان و مدیران شرکت با مشتری به صورت اطلاعات ورودی و خروجی بر روی پروفایل مشتری و پروفایل کارشناسان شما ثبت و نگهداری می شود..

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر، کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران قرار دهید

نرم افزار CRM فرادیس با فراهم آوردن نیازهای لازم برای چابک سازی فرآیند بازاریابی شما را یاری می کند تا منابع بازاریابی خود را مدیریت کنید. امکانات نرم افزار CRM فرادیس در چابک سازی فرآیند بازاریابی شامل قابلیت بخش بندی بازار، قابلیت ایجاد کمپین بازاریابی، مدیریت داشبوردهای بازاریابی و ... است

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش کسب و کار شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند.

نرم افزار CRM فرادیس نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت، یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید.

هدف گذاری فروش، پیش بینی فروش ،مدیریت قیف فروش،همکان تولید سرنخ های با کیفیت ،مدیریت فرصت های فروش در نرم افزار CRM ، هدف گذاری فروش فرادیس

طراحی سایت | سئو | بازاریابی اینترنتی
Web Design | SEO | Internet Marketing
کاتالوگ طراحی وب سایت
Web Design Download
کارگاه آموزش اصول، مفاهیم و پیاده سازی CRM
CRM based On Gartner's Model
سر فصل مطالب کلاس
CRM Tutorial On Gartner's Model

- سؤال کنید و گوش دهید - پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارید - فرض کنید که فروش نهایی شده است - داستان خود را بصری بگویید - غلبه بر اعتراض ها در فروش - تحقیق کنید که چه چیزی مشتریان را برای خرید ترغیب می کند - مشتری را برای تصمیم گیری زودتر، با پیشنهادات خود اندکی تحت فشار قرار دهید - ایجاد وفاداری در خریدار

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۸
  • بازدید: 1006

مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 1087


یروهای فروش سازمان، طی یک طیف طبقه‌بندی می‌شوند. یک طرف این طیف، نیروی فروش یا کارمند ساده‌ای قرار دارد که صرفا در پشت باجه فروش، اقدام به فروش محصولات می‌نماید. در طرف دیگر طیف، نیروهای خلاق و زبده‌ای قرار دارند که متخصص فروش و مذاکره هستند. در حقیقت، کسب و کار شرکت، وابسته به وجود چنین نیروهایی است و بدون حضور این افراد، شرکت قادر به فروش محصولات خود نمی‌باشد. این افراد در حوزه‌هایی چون تجهیزات صنعتی، فروش هواپیما، بیمه و فروش خدمات مشاوره فعالیت دارند و سودآوری شرکت تا حد بسیار زیادی به وجود این نیروها وابسته است. سطح حقوق و پاداش این نیروهای زبده بسیار بالاست. از این رو هنگامی که گفته می‌شود نیروی فروش برای سازمان هزینه بالایی به همراه دارد، عمدتا منظور، این نیروهای فروش هستند و در بحث فروش، توجه شرکت به این نیروها می‌باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست و چهارم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 713

سمینار کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 947


تعاریف مختلفی از CRM وجود دارد که برخی توسط اساتید بازاریابی و ارتباطات و بعضا توسط متخصصان تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (IT) بیان شده است. عموما تصویر نادرستی از CRM وجود دارد که یکی از رایج‌ترین این دیدگاه ها، نگاهی صرفا نرم افزاری به این مفهوم گسترده است. در ادامه، در این مطلب به 5 مفهوم CRM اشاره می‌شود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 1056

مانیاد صنعت : تجربه بلندمدت همکاری با بازارهای جهانی و تولیدکنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف و برخورداری از امکانات لجستیکی از قبیل دفاتر در اروپا و امارات متحده عربی، مانیاد صنعت را بعنوان یکی از شرکتهای معتبر در زمینه کابل های خاص و تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات صنعتی وابسته معرفی نموده است.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • چهارشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 35

بدون شک اجرای برنامه­ های اصلاح نژادی طی 15 سال گذشته موجب بهبود عملکرد و افزایش راندمان در پرورش مرغ گوشتی، تخم گذار و بوقلمون گردیده است. در کنار این بهبود­ها، نیاز­های غذایی تغییر یافته و به علاوه امکان ایجاد تنش با محیط، لزوم تغذیه براساس تامین مواد مغذی مطابق با نیاز واقعی را دو چندان می­نماید.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • چهارشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 29


شرکت تجارت الکترونیک هامون در زمینه خدمات بانکی همچون ارائه پایانه کارت،خودپرداز،کش لس و مواردی نظیر آن فعالیت می‌کند. این شرکت با به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، بسترهای لازم را برای استفاده از ابزارهای نوین این صنعت، فراهم می‌سازد.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • دوشنبه بيست و چهارم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 27

شرکت سپهر پروژه سپاهان در سال 1388 توسط چندی از متخصصین صنعت اتوماسیون و برق کشور تاسیس و شروع به فعالیت نموده که با اهدافی بلند و گامی استوار در عرصه صنعت کشور حضوری مقتدر و کارآمد به هم رسانیده است. این شرکت با بهره گیری ازعلم ودانش و تجربه سال های متمادی با کادری متخصص و مجرب و ابزاری کارآمد توانسته است خودر ا به صنعت بزرگ والای این مرزوبوم معرفی و خدمت رسانی نماید.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • دوشنبه هفدهم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 44


صنایع فولاد مگا اسـتیل یکی از عظیم ترین و کامل ترین مجتـمع های تولید فولاد در کشور و منـطقه می باشد که با الگوی عرضه دائمی و متمرکز یک زنجیره کارآمد و چابک با تفکر ناب تولید و کارآفرینی اثر بخش در قالب سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال 1396 در شهرک صنعتی ایوانکی واقع در استان سمنان به بهره برداری رسید.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • شنبه بيست و دوم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 29