نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ویژگی‌های لازم برای کارکنانی که با مشتریان در تماس هستند

  • چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4107
  • RSS

ویژگی‌های لازم برای کارکنانی که با مشتریان در تماس هستند
مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند. در ادامه این مطلب، ویژگی‌های لازم برای کارکنانی که با مشتریان در تماس هستند برشمرده شده است. ویژگی های پرسنل مراکز تماس

1. اعتماد به نفس و باور قلبی در مورد توانایی‌ها و توانمندی‌های خود در مجاب کردن مشتری

2. عزت نفس، بلند نظری و قدرت گذشت از موارد سطحی و نازل

3. خودباوری و احترام به خود که منشأ احترام به مشتری است.

4. انتقال صریح، شفاف و روشن پیام به مشتری

5. نشان دادن تحرک، انرژی و خستگی‌ناپذیری به مشتری

6. درست‌اندیشی و قدرت درک صحیح نیازها و انتظارات مشتری

7. تحمل سختی و فشار کار و خودداری از ابراز ناراحتی

8. گوش دادن فعال به مشتری و ثبت اطلاعات دریافتی در ذهن

9. در دسترس بودن در بیشترین شرایط

10. قدرت عیب‌یابی، شناسایی مشکلات و رسیدگی به آن‌ها

11. آمادگی برای مواجهه با شرایط نامطلوب

12. توانایی غلبه بر احساسات خود

13. برخورد دوستانه، عاطفی و صمیمانه

14. توانایی پاسخ‌گویی سریع و قانع‌کننده

15. علاقه به ابتکار و سعی در آزمودن راه‌های مختلف حل مسئله

16. انعطاف‌پذیری و استفاده از راه‌ حل‌های موازی

17. حرفه‌ای بودن (در سؤال کردن، دیدن، شنیدن، پوشیدن، گفتن و خندیدن)


18. مهارت در تصدیق کردن و تأیید کردن مشتری

19. مهارت در اعتمادسازی

20. دارا بودن ظرفیت‌های EQ (هوش هیجانی یا قدرت شناسایی و کنترل هیجان‌های مثبت و منفی خود و مشتری)

21. برخورداری از نگرش‌های مثبت نسبت به خود، سازمان خود، محصول، مدیران ارشد، مشتری و رقبا

22. قدرت تعریف از محاسن و نکات مثبت مشتری

23. قدرت تعریف از محاسن و نکات مثبت رقبا

24. فکر و دید باز و گسترده (بینش و قدرت پیش‌بینی)

25. خودداری از شایعه‌سازی، جنجال آفرینی و مجادله

26. علاقه به یادگیری و جلب و جذب اطلاعات بیشتر

27. خودداری از پیش داوری در مورد هر چیز و هر شخص

نویسنده : فرنوش رئوفی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟