بلاگ | آموزش CRM | مشتری مداری | فروش و بازاریابی

بلاگ | آموزش CRM | مشتری مداری | فروش و بازاریابی۱۴۰۳-۲-۱۰ ۱۴:۰۹:۳۳ +۰۰:۰۰

نقش ارتباطات در ارتباط خوب با مشتری CRM

ارتباطات در مدیریت ارتباط با مشتری

در مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، ارتباطات حرف اول را می‌زند. تحقیقات نشان می‌دهد که حدود ۷۵ درصد از اوقات روزانه ما […]

۲۰ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

پیش بینی فروش + فرمول محاسبه + مزایا + معایب

پیش بینی فروش چیست؟ پیش‌بینی فروش (Sales Forecast) به معنای تخمین زدن میزان فروش یک محصول یا خدمت در آینده است. این فرآیند معمولا بر اساس داده‌های موجود، الگوهای رفتار […]

۱۸ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

راهکار خیلی خیلی ساده برای جذب مشتری

جذب مشتری چیست؟ جذب مشتری به معنای جلب و ترغیب افرادی است که از محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کنند و به آنها به عنوان مشتری می‌پردازند. این فرآیند شامل […]

۱۸ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

بازگشت سرمایه ROI در بازاریابی + محاسبه

بازگشت سرمایه ROI در بازاریابی چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟ شرکتها برنامه‌های تبلیغاتی به صورت پیوسته اجرا می‌کنند. انواع کمپین های تبلیغاتی ( تبلیغات آنلاین، بیلبوردها، نمایشگاهها و سمینارها،مجلات تبلیغاتی، […]

۱۵ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟ | پلن بازاریابی

برنامه بازاریابی چیست؟

برنامه بازاریابی (Marketing Plan) روشهای کاربرد منابع بازاریابی به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی به کار می رود. این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد اما […]

۱۴ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

۱۵ جمله خطرناک در ارتباط با مشتریان

دلیل اصلی از دست دادن مشتری چیست؟

دلیل اصلی از دست دادن یک مشتری، برخورد نادرستی است که با او می‌شود. مشتریان کالا و خدمات را گران‌تر می‌خرند به شرط […]

۱۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

مدیریت وفاداری مشتریان

مشتری وفادار کیست؟

مشتری وفادار کسی است که علاوه بر تمام تلاش‌های و بازاریابی‌های شرکت رقیب، همچنان از شرکت ما خرید کنند.

  • مشتری وفادار بیشتر خرید می‌کند و پول بیشتری […]
۹ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

چگونه با مشتری نگران معامله کنیم؟ مدیریت ارتباط با مشتری نگران

مشتری نگران کیست؟

مشتری نگران از تصمیم گیری درباره خرید محصول نگران است و  از تصمیم گیری هراس دارد.
نگرانی یکی از احساسات مهم طبیعی برای مبارزه با عامل تهدید در […]

۸ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

ریزش مشتری چیست؟+ محاسبه فرمول نرخ ریزش مشتری

ریزش مشتری چیست؟

ریزش مشتری یا فرسایش مشتری (به انگلیسی Customer Churn Rate)، قطع رابطه مشتری با شرکت شما در یک دوره زمانی ریزش مشتری نام دارد.

هر چه نرخ ریزش مشتری […]

۴ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

مدیریت شکایات مشتری | ایزو ۱۰۰۰۲

شکایت مشتری چیست؟ شکایت مشتری (customer complaint) به هر نوع انتقاد،بازخوردهای منفی، نارضایتی یا مسئله‌ای که یک مشتری در مورد محصولات، خدمات یا تجربه خود با یک کسب و کار […]

۳ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

۵ دلیل اصلی مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۳

دلیل اصلی خرید نرم افزار CRM چیست؟

در سال 1390 زمانی که اولین ورژن نرم افزار CRM فرادیس آماده معرفی به بازار شده بود مهمترین دغدغه شرکت ما معرفی […]

۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقاله CRM|

مشاوره رایگان خرید نرم افزار CRM

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان فرادیس جهت مشاوره با شما تماس گیرند
با ما مشورت کنید حتی اگر از ما خرید نکنید

عنوان

رفتن به بالا