نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آداب معاشرت در کسب و کار (زندگی در پارتیشن- بخش 5)

  • دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 735
  • RSS

آداب معاشرت در کسب و کار (زندگی در پارتیشن- بخش 5)
زندگی در پارتیشن ( بخش پنجم)
واقعیت این است که محل کار مملو از کسانی است که می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند، معیشت خوبی برای خود بسازند، با همکارانشان روابط عالی داشته باشند و صبحها از حضور در محل کار لذت ببرند. درک برخی قوانین و محدودیتها، محل کار را برای شما و اطرافیانتان لذت بخش تر می کند، گسترش و بهبود روابط در محیط کار از بسیاری جهات می تواند به اندازه ی گسترش و بهبود روابط در سایر عرصه های زندگی مفید و سودمند باشد.
نکاتی که باید رعایت شوند:
قبل از اینکه برای حضور در مسابقه ی استعدادیابی داوطلب شوی، مطمئن شوی استعدادی داری.
اگر در یک بحران شغلی گیر کردی از خودت بپرس که اگر استیون کلبر در چنین شرایطی بود چه می کرد؟
توقع نداشته باش که مردم صددرصد منصف و صادق باشند، وقتی رهبران وسردمدارانشان اینگونه نیستند.
اگر دیدی که اسمت را با یک کاغذ زرد بر دیوار کنفرانس چسبانده اند، چیز خیلی خوب یا چیز خیلی بدی در انتظار تو است. ببین کدامشان است.
در دسترس باش. اصلا اهمیتی ندارد که تو مجری سیاست درهای باز در سازمان هستی، وقتی کسی نمی تواند تو را پیدا کند.
وقتی چند کارگر در حالت آویزان مشغول شستن شیشه های بیرون دفترت هستند، برایشان دستی تکان بده.
تشکیل کمیته های فعالسازی کارکنان هرگز کارکنان را فعالتر یا راضی تر نمی کنند. و کارکنان همیشه مشوقهایی را که واقعا به مشتریان کمک می کنند، پذیرا هستند واز آنها استقبال می کنند.
 وقتی شرکتی اقدام به کاهش هزینه ها می کند، بعید است پول حاصله صرف پرداخت اضافه حقوق یا پاداش به کارمندان شود. توقعاتت را اصلاح کن.
اعلام آمادگی و داوطلب شدن برای انجام کاری که هم خودت و هم بقیه میدانیدکه تو آن را انجام نمی دهی، نوعی آزمون است: اگر انجامش ندادی و اتفاقی نیفتاد، برنده ای؛ اگر انجامش ندادی و اخراج شدی، بازنده ای.
تمرکز بر یک چیز و عدم توجه به چیزهای دیگر باعث می شود که همه بدانند تصمیم قطعی چیست و تعیین سطح انتظارات، مهمترین بخش یک پروژه است.
در محیطی که شعار افراد در آن کلاه خودت را بچسب" باشد، مهمترین کارها معمولا انجام نمی شوند.
عبارت "مسير دید" به این معناست که مردم می توانند ببینند که تلاشهایشان چگونه می تواند به دستیابی به نتایج کمک کند. روحیه ی کارکنان نسبت مستقیمی با مسیر دید آنها دارد.
جبران عقب ماندگی در کار و حرفه دشوار است و نیاز به صرف ساعتهای اضافی دارد (علاوه بر ساعات معمول کاری).
اگر در محل کار همسایه ات از تو متنفر است، به احتمال ۵۰ درصد تو همسایه ی بدی هستی.  دانلود فیلمهای نامناسب با کامپیوتر و اینترنت اداره باعث اخراج تو می شود. شک نکن که به دردسر می افتی.
اگر در محل کار به تو چنین القابی داده اند، توقع ارتقای شغلی نداشته باش: خوش خواب، گیج، منگ، احمق، پریشان، جادوگر بدذات، کودن، بیلمز، مغز فندقی،گوساله.
اگر در محل کار به تو چنین القابی داده اند، منتظر باش که همه ی پروژه های خاص و ويژه را به تو بدهند: رمبو، بولدوزر، آرنولد، سگ، توربو، گلوله.
مراقب کسانی که به آنها چنین القابی داده اند باش: آب زیرکاه، بی ادب، نوکر پست، خبرچین. ما همواره میزان هشیاری و مراقبتی را که همه روزه به آن نیاز داریم، دست کم می گیریم و فراموش می کنیم.
 هرگز به اتاق مدیران بالادستی سرک نکش، این کار بی ادبی است و تو حق فضول نداری.
برای انجام کارها معمولا شیوه های استاندارد و از پیش تعیین شده ای وجود ندارد سعی کن یاد بگیری که کارها واقعا چطور انجام می شوند.
اگر مدام صدایت را روی همکارانت بلند کنی، آنها هم همین کار را با تو می کنند.
در محل کار همیشه کسی را که از تو پشتیبانی می کند بشناس.
کسانی که در محل کار حضور دارند به سه حالت شکارچی، پوست کن و مزرعه دار هستند. گلف بازها در این معامله جایی ندارند.
تجمع افراد در مقابل در اتاق، همواره نشانه ی این است که قرار است چیز خیلی خوب یا چیز خیلی بدی اتفاق بیفتد. 
هر قدر که شرکت وقت بیشتری را صرف تعیین بودجه کند، کمتر سودمند و مفید است. فقط ياد بگیر که چطور بودجه بندی کنی، سپس اجرایش کن.
 هرچه تعداد بیشتری لباس فاخر و مهم در کمد لباسهایت داشته باشی، تعداد روزهایی که آدم مهمی به نظر می رسی بیشتر می شود.
 ما برای شما درخواست کاهش حقوق می کنیم در حقیقت یک درخواست نیست..
توزیع یک گردن آویز کاغذی که روی آن واژه ی بازدید کننده درج شده، باعث می شود کسانی که آن را بر گردن می اندازند احساس کنند گردشگر هستند! اگر لازم دیدی که بازدیدکنندگان حتما علامت مشخصه ای داشته باشند، یک نشان حرفه ای طراحی کن و به آنها بده تا روی لباسهایشان نصب کنند.
افراد حداکثر ۱۰ درصد از گزارشهای ماهانه را می خوانند.
 یک برنامه هرگز نباید به طور کامل از عدد تشکیل شود.
مدیریت بحران اگر برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، مدیریت نیست.
 اگر خودت آنجا نیستی، توقع داشته باش که کارها روی هم تلنبار شود.
تجزیه و تقسیم بندی تعداد زیادی از کارها به اجزای ساده و کوچک باعث می شود که حجم کار کمتر به نظر برسد.
خیریه ها و سازمانهای غیرانتفاعی خوشنام همکاری کند. شاید در نگاه اول کار بیهوده ای به نظر برسد ولی باعث می شود که احساس بهتری داشته باشی.
 در پاسخ به مسائل حرفه ای و شغلی هرگز نگو این کار مثل آب در هاون کوبیدن است.
 مدارک و آماده سازی بودجه و امور مربوط به آن یک شر ضروری است، ولی نباید وقت و انرژی همه ی افراد را معطوف خود کند.


نویسنده : فاطمه محمدقاسمی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟