نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

شهرت شما در بین همکاران

  • چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3388
  • RSS

شهرت شما در بین همکاران

اگر فروش شما سير صعودي دارد، نكته ديگري را نيز بايد مد نظر قرار دهيد: همكاران شما چگونه با اينهمه توجهي كه به شما معطوف مي گردد كنار مي آيند؟ گفته مي شود دوستان همه چيز را مي توانند بپذيرند بجز موفقيت شما. بيش از هزار سال پيش، حسادت بعنوان چهارمين گناه مرگبار شناخته مي شد.


حسادت بعنوان چهارمين گناه مرگبار

بخش زيادي از چگونگي كنار آمدن آنها با موفقيت شما به اين بستگي دارد كه شما چگونه با موفقيت ديگران برخورد مي كنيد. چند لحظه به اين موضوع فكر كنيد. مي دانم كه تا حد زيادي به قانون طلايي شباهت دارد، اما اگر موفقيت ديگران را با تحسين و احترام پاسخ دهيد، آنها نيز احتمالا به همين ترتيب با موفقيت شما برخورد خواهند كرد.

اگر سطح موفقيت شما ديگران را به چالش بكشد، اين چالش را چگونه ابراز خواهيد كرد؟ با زيركي، چراكه آنها نمي توانند بپذيرند، حتي نزد خودشان، كه شما را فقط براي اينكه بهتر از آنها كار مي كنيد دوست نداشته باشند. اما ممكن است عدم تاييد، سردي و حسادت آنها را حس كنيد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

البته، هر چقدر اعضاي تيم شما پخته تر باشند، اولين كساني خواهند بود كه براي عرض تبريك و آرزوي موفقيت روزافزون به نزد شما خواهند آمد. با اين حال، جاي تاسف است كه دنياي كاري از افراد بالغ و با كفايت پر نشده است. در دنيا آدمهاي زيادي وجود دارند و فقط يك نوع آنها ايده آل هستند. لازم است بقيه آدمهايي كه كمتر ايده آل هستند شناسايي شده و با آنها كنار آمد.


شهرت شما در بین همکاران

با آدمهايي كه از موفقيت شما ابراز خوشحالي نمي كنند چكار بايد كرد؟ كليد كار در اينجاست كه بايد خود را از اين فكر رها سازيد كه لازم است تلييد آنها را نيز داشته باشيد. اگر بدنبال كسب تاييد آدمهاي اطراف خود هستيد، محكوم خواهيد شد تا سطح اعتدال آنها نزول كنيد. بطور ناخودآگاه خود را محدود خواهيد ساخت تا باعث ناراحتي همكاران خود نشويد و معني آن اين است كه دوره فروش خود را به همان سمتي كه آنها مي روند هدايت خواهيد كرد. براي بسياري از قروشندگان، چنين جهت گيري به درجات بالاي موفقيت نمي انجامد.

شما بايد دست به انتخاب بزنيد. آيا قصد داريد آينده خود را براي دريافت كردن يك "سلام" گرمتر از سوي همكارانتان، قرباني كنيد؟ احتمالا نه. بهترين راه براي كنار آمدن اين است كه همانند سابق مثبت و دوستانه با آنها برخورد كنيد. نسبت به تاييد و تخريب آنها عكس العمل بيروني نشان ندهيد. با لبخند پاسخ دهيد. اين كار آنها را خواهد كشت. در نهايت عيبجويي كردن از كاركنان برتر تاثير خود را از دست خواهد داد و آنها رهايتان خواهند كرد.

اگر جزء كاركنان برتر نيستيد، بجاي ملحق شدن به همكاران منفي و سرزنش آدمهاي برتر، بايد آن آدمهاي برتر را از نزديك و بدقت مورد توجه قرار دهيد و از آنها بياموزيد تا شما نيز به درجاتي كه آنها نائل شده اند برسيد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟