نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

وقتیکه محصول یا خدمت جدیدی برای عرضه دارید؟

  • دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3535
  • RSS

وقتیکه محصول یا خدمت جدیدی  برای عرضه دارید؟

اگر محصول یا خدمت جدیدی برای عرضه دارید، شروع نکنید به تلفن زدن و گفتن به دیگران. بلکه در صورت مناسب بودن برقراری تماس، با این پرسش صحبت خود را آغاز کنید که آیا هنوز از محصولات و خدمات شما راضی هستند. سپس بگویید، "بعنوان یک مشتری راضی، نظر شما را ارزشمند می دانیم.چنانچه محصول جدیدی داشته باشیم آیا مایل خواهید بود در مورد آن بیشتر بدانید؟" می بینید چقدر عالی است؟ اگر جواب مثبت بدهند، کار خود را با مطرح کردن یک پرسش و نه توضیح در خصوص خدمت مورد نظر ادامه دهید. "ما متوجه شده ایم که بسیاری از مشتریانمان نسبت به تعویض فیلتر کوره های خود مطابق با دوره های پیشنهادی تولید کننده آن سستی نشان می دهند. نظر شما راجع به تحویل فیلتر درب منزل و در طول هفته ای که باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید چیست؟" در اصل، شما به آنها گفته اید که خدمت جدید شما چیست اما نه مانند یک فروشنده کلیشه ای. شما نظر آنها را خواسته اید. این روش ملایم تری است و برای مشتریان جاری و رضایت مند خوب جواب می دهد. شما این فرصت را در اختیار آنها قرار داده اید تا به شما بگویند آیا می خواهند از این خدمت بهره مند شوند. اگر چنین است، بفروشید! اگر نه، بپرسید چه نوع خدمتی مورد نظر آنهاست. شاید به یک ایده جدید برای کسب سود برای شرکت تان دست یابید.


محصول جدید

ممکن است لوله کش ها، زمانیکه برای انجام کاری به خانه ای رفته اند، پیشنهاد بدهند سایر شیرآلات و لوله های منزل را نیز بازرسی کنند. اگر چنین کاری مناسب است، ابتدا اجازه دهید ساعت کاری پایان یابد، سپس آن را انجام دهید. این کاری است که افراد کمی به فکر انجام آن می افتند مگر اینکه مشکلی وجود داشته باشد. این کار به حرفه شما وجهه می بخشد و نشان می دهد شما حاضرید بیشتر تلاش کنید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

دیگر به چه طریقی می توانید به مشتری خود خدمت کنید؟ اخیرا مطلبی را در مورد یک داروخانه کوچک می خواندم که توانسته بود بیشتر از فروشگاه زنجیره ای محله، فروش داشته باشد. آنها یک خدمت ساده را به وظایف خود اضافه کردند که باعث شد فروش شان به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابد. آنها نیز محصولاتی مشابه با فروشگاه های زنجیره ای عرضه می کردند. آنها حتی سرویس سواره نیز داشتند. تفاوت کار آنها در این بود که یکی از کارمندان داروخانه با استفاده از یک دستگاه واکی – تاکی همه جا در دسترس قرار داشت. از مشتریانی که در پنجره سواره داروی خود را تحویل می گرفتند پرسیده می شد آیا چیز دیگری از قبیل آسپرین، داروی سرما خوردگی، کیسه آبگرم، باند یا مانند آنها نیاز داشتند یا خیر.


افزایش فروش

فکرش را بکنید. اگر شما آنقدر مریض بوده اید که دکتر برایتان آنتی بیوتیک و مسکن تجویز کرده باشد، ممکن است در عین حال به بعضی از این محصولات اضافی هم نیاز داشته باشید، اما حسی برای رفتن به داروخانه و تهیه آنها در بدنتان نمانده باشد. وقتی مشتریان اشاره می کنند که بعضی از این محصولات را نیاز دارند، با آن کارمند تماس رادیویی برقرار می شود. این فرد یک سبد کوچک را برداشته و سریعا اقلام مورد درخواست را به قسمت خروجی تحویل می دهد. این ایده، موشک هوا کردن نبود، اما درآمد داروخانه را به قلمرو جدیدی سوق داد. اگر کالاهای درخواستی مشتری به قدری زیاد باشند که از طریق پنجره تحویل قادر به ارائه نباشند، به سمت خروج حرکت می کنند و این کارمند بسته های آنها را درب خروج تحویلشان می دهد.

چه خدمات دیگری – رایگان یا پولی – برای مشتریان شما ارزشمند خواهد بود؟


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟