نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

به هنگام مواجهه با یک دوره چالش انگیز چه باید بکنیم

  • چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3028
  • RSS

به هنگام مواجهه با یک دوره چالش انگیز چه باید بکنیم

اولین کار این است که مثبت برخورد کنید. می دانم که کار مشکلی است، اما انجام ندادن آن هیچ کمکی نمی کند. تسلیم منفی ها شدن کاری است که فروشندگان متوسط انجام می دهند. و شما متوسط نیستید!

وقتی وضعیت خوبی ندارید، دلایل بیشتری می یابید که کار مهمی برای بدست آوردن پول انجام ندهید. چرا؟ چون انجام آن کارها ممکن است به شکست بیانجامد. وقتی در حال حاضر احساس ناکامی می کنید، آستانه مواجهه با شکست نیز در شما کاهش می یابد. به عبارت دیگر، اگر اجازه دهید روحتان غرق شود، عملکرد فروش تان نیز چنین خواهد شد.


دوره چالش انگیز فروش

تقریبا در هر دفتری دست کم یک نفر وجود دارد که بتوانید برای پنج دقیقه با وی صحبت کرده و احساس خالی شدن بکنید. مراقب باشید چه میزان از وقت خود را با آن شخص می گذرانید و آن را کوتاه کنید. در صورت امکان سعی کنید برای چند روز کاملا از آنها فاصله بگیرید. برخورد مثبت شما دارایی با ارزشی است- حتی در مواجهه با چالشها ارزش آن بیشتر هم می شود.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

تلاش کنید هر کسی را که می توانید بر وی تاثیر بگذارید مثبت بیاندیشید. از افراد فامیل یا هم اتاقی های خود بخواهید اخبار مثبت در اختیار همدیگر قرار دهند. جملات مثبت را در سرتاسر خانه پراکنده کنید به نحوی که بتوانید هر روز به هنگام آماده شدن برای کار آنها را ببینید. ممکن است نتوانید تاثیر مهمی بر آنچه در خارج از خانه شما اتفاق می افتد داشته باشید، اما مطمئنا می توانید آنچه را که در درون خانه اتفاق می افتد تغییر دهید.

تمام تلاش خود را در جهت کاستن از آشفتگی صبحگاهی که می تواند هر کسی را در بیرون رفتن از در مشایعت کند، بکار ببندید. این آشفتگی نیز به اندازه عدم موفقیت در فروش، انرژی احساسی شما را به تحلیل می برد. شروع فعالیت روزانه خود را با جنبه های منفی امورات خراب نکنید. برخورد مثبت در واقع یک نگهدارنده زمان است. وقتی به خود اجازه می دهید فرو بروید، تنها شور و حرارت شما نیست که تاثیر می پذیرد؛ اثربخشی شما نیز از بین می رود.

در مواجهه با اتفاقات خارج از کنترل باید بجای عکس العمل، نسبت به آنها واکنش نشان دهید. اما واکنش مناسب نسبت به یک چرخه رو به پایین چیست؟ شما می خواهید به فعالیت هایی بپردازید که کمک کنند هر گونه ترس و اضطراب را به انرژی تبدیل سازید. شما بدنبال اهداف واقعی هستید. همانطور که گرهارد گشواندتنر، ناشر مجله قدرت فروش می گوید، "اقتصاد ممکن است جیب های ما را خالی کند، اما نمی تواند روح ما را مایوس سازد."

مردمان موفق – کسانی که شرکت ها را رهبری می کنند، سرزمینها را می سازند و تمام پتانسیل خود را بکار می گیرند – آنقدرها هم بیشتر از مردمان ناموفق کار نمی کنند. تفاوت در اینجاست که مردمان موفق این توانایی را دارند تا از هر ساعت کار خود بیشترین بهره وری را حاصل کنند.


استراتژی ساده

آنها چگونه این کار را انجام می دهند؟ روش آنها به نحو اعجاب انگیزی ساده است. در حقیقت، به قدری ساده است که بسیاری از مردم آن را باور نمی کنند و حتی سعی نمی کنند آن را امتحان کنند.

کل ایده حول این تکنیک می چرخد که سعی نکنیم کار اضافه انجام دهیم. این یک حقیقت ثابت شده است که عموم افراد نمی توانند بیش از شش یا هفت فعالیت را بطور همزمان انجام دهند. اما همیشه سعی می کنیم اینگونه کار کنیم – حداقل تا زمانیکه روش ساده، نوشتن آنها را یاد بگیریم. یک لیست انجام کار داشته باشیم.داشتن یک لیست کوتاه به این معنی است که شما اهم فعالیت های هر روز را مشخص می کنید. گذشته از همه چیز، امروز تنها چیزی است که داریم. اینطور نیست؟ و نوشتن آنها به شما کمک می کند جزئیات را خلاصه بندی کرده و تصویری از وظایف انجام شده تاکنون در ذهن خود ایجاد نمایید.

قدم بعدی در این استراتژی ساده اولویت بندی آن شش مورد به ترتیب اهمیت انجام دادن آنهاست.از مزایای جانبی استفاده از این استراتژی ساده این است که اگر در پایان روز فهرست خود را تهیه کنید، شب راحتر می خوابید. در زمانی که خواب هستید، ذهن ناخودآگاه تان شما را برای تکالیف روز بعد آماده می سازد. به زودی متوجه می شوید نه تنها با شادابی از یک خواب خوب شبانه برمی خیزید بلکه ایده های عالی نیز برای انجام هر چه بهتر و بهره ورتر وظایف روزانه خود در سر دارید.

وقتیکه برای اولین بار از این استراتژی استفاده می کنید، ممکن است در محدود سازی وظایف خود به شش مورد، با مشکل مواجه شوید. این عادی است. پس از یک یا دو هفته تمرین، به طبیعت ثانویه شما تبدیل خواهد شد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟