نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

جمع بندی کنید، جمع بندی کنید

  • دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3157
  • RSS

جمع بندی کنید، جمع بندی کنید

زمانیکه به اندازه کافی از نیازهای مشتری خود آگاهی کسب نمودید، لازم است اطمینان حاصل کنید آنها نیز همه چیز را به شما گفته اند. شما این کار را با جمع بندی آن نیازها انجام می دهید. "آقا و خانم پترسون، اجازه دهید اطمینان حاصل کنم تصویر درستی از وضعیت حاضر شما بدست آورده ام. شما به من گفتید که ..."


جمع بندی نیازهای مشتریان

همینطور که هر یک از نکات اشاره شده را بیان می کنید، عکس العمل های آنها را نیز زیر نظر داشته باشید. اگر هر گونه مغایرتی بین آنچه که می گویید و آنچه منظور نظر آنها بوده است حس کردید، از آنها بخواهید موضوع را توضیح دهند. "من 100 درصد مطمئن نیستم که درست می گویم. ممکن است این موضوع را توضیح دهید؟"

همینطور که شما لیست نیازهای آنها را مرور می کنید، در ذهن آنها یک تصویر مجازی از راه حل ایده آل شکل می گیرد. اگر تا به حال پانتومیم بازی کرده باشید، به همین شکل است. شما تصویر واضحی از بهترین پاسخ برای آنها را در ذهن خود دارید، اما اینک لازم است به آنها کمک کنید همان تصویر را در ذهن خودشان بوجود بیاورند. هدف شما این است که از طریق ارائه اطلاعات محصول خود، چنان جزئیاتی را در اختیارشان قرار دهید که آنها خود به نتیجه مورد دلخواه شما برسند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

بعد از معرفی و پیش از اینکه در خصوص نتیجه تصمیم گیری آنها پرسش کنید، یکبار دیگر جمع بندی خواهید کرد. این بخش بسیار حساس فروش است. این بار جمع بندی شما تمامی مزایایی را که مشتریانتان از آنها بهره مند خواهند شد به تصویر خواهند کشید.


فروش

این جمع بندی را همچون یک آتش بازی عظیم در نظر بگیرید. مطمئنا آتش بازی های کوچک را دیده اید، اما وقتیکه مجموعه ای از آتش بازی های مختلف با هم به نمایش در می آیند، بواقع تصویری فوق العاده و احساسی ماندگار در شما بجای می گذارند. هدف شما از جمع بندی پایان معرفی همین است.

از ابتدای صبح "صبح بخیر، آقای جکسون،" شما در مسیر معرفی نهایی مزایای مورد قبول وی گام برداشته اید. سعی کنید توجه و اطلاعات مورد نیاز را به آقای جکسون ارائه کنید و او را در موقعیت خرید قرار دهید.

اگر تمامی این مراحل را، چه در بازار خوب و چه در بازار بد، طی می کرده اید، خوش به حالتان. اگر فکر می کنید بعضی از مراحلی را که به آنها اشاره کرده ایم، نادیده می گرفته اید، آنها را در معرفی های خود بکار بگیرید.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟