نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ساختاری برای مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4365
  • RSS

ساختاری برای مدیریت ارتباط با مشتری

ساختاری برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پروژه ها به طور فزاینده ای در تمام بخش های صنعتی متداول می شوند این امر هم محیط بسیار پیچیده تر و تغییر سریع را منعکس می کند و هم در سراسر صنعت و دولت به سمت فعالیت های کاری خوب تعریف شده و هدف گرا حرکت می کند.
در اغلب پروژه ها این فعالیت ها از موانع کارکردی سازمان عبور می کنند. در نتیجه برای مدیریت تغییر، نیاز فزاینده ای به کار میان کارکردی، وجود دارد.

دلیل توجه ناگهانی دیدگاه گروه پروژه ی میان کارکردی به مدیریت این است که ضرورت قابل انعطاف بودن سازمان ها را برای قبول تغییر مستمر در این میان تأمین می کند. اگر چه به مدیریت پروژه اغلب به عنوان فنون تشکیل شده در جهت کنترل زمان و هزینه می نگرند، این مدیریت بسیاری از اقدامات مشترک مدیریت عمومی را استفاده و تقویت می کند که شامل کارگروهی، چشم اندازهای میان کارکردی، فرایندگرایی و رهبریت می شود.


مدیریت ارتباط با مشتری

امروزه مدیریت پروژه به روش های پیچیده ای برای مدیریت و کنترل زمان، هزینه، منابع کیفیت و عملکرد توسعه یافته است.
پروژه ها می توانند برای تحویل یک یا چند عنصر مدیریت ارتباط با مشتری یا راهبرد تجاری گونه ای وسایل نقلیه به شمار آیند. مدیریت گروه های پروژه ها اغلب به عنوان مدیریت برنامه یا مدیریت چند پروژه ای شناخته می شود.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

ساختار یا سلسله مراتب برنامه ها، پروژه ها و فعالیت ها در شکل ذیل نشان داده شده است که به شناسایی سطوح مختلف فعالیت مدیریت پروژه کمک می کند.


ساختاری برای مدیریت ارتباط با مشتری

پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به این که آیا مستلزم ابتکار راهبردی سراسری در شرکت یا فعالیت نوعی بسیار متمرکز از قبیل برنامه ریزی فعالیت مدیریت مبارزه خاص هستند، می توانند در یکی از این سطوح قرار بگیرند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟