اوقاتی وجود خواهد داشت که احساس می کنید نمی توانید به خوبی خدمت کنید. باید انتظار ـن را داشته باشید. نکته مهم این است که متوجه شوید در آن لحظات تمام توان و خواست خود را بکار نمی گیرید. در ذهن خود یا روی کاغذ یادداشت کنید که در فرصتی دیگر برای مشتریانی که امروز بطور کامل از دمات شما استفاده نکرده اند جبران نمایید.
شما می دانید که رفتار شما در هر لحظه متاثر از تصور شما از خودتان است. اگر در زندگی شما اتفاقاتی می افتد که حل آنها را در توان خود نمی بینید، ممکن است احساس کنید فاقد قدرت کافی برای خدمت رسانی عالی به مشتریان خود هستید. به خودتان ایمان داشته باشید. هر کاری را که تصمیم به انجام آن بگیرید، انجام خواهید داد. زمانی که تصمیم خود را بگیرید، راه های انجام آن را نیز خواهید یافت و هزینه یادگیری چگونگی انجام بهینه آنها را نیز خواهید پرداخت.
اگر اوقات دشواری را برای یافتن انرژی لازم جهت رویارویی با چالشهای روزانه خود در امر فروش پشت سر گذاشته اید، حال نوبت آن است که افکارتان را تحت کنترل خود در آورید. افکار به اعمال تبدیل می شوند. اگر افکارتان منفی یا ترسناک باشند، با این خطر مواجه خواهید بود که به کمتر از آنچه که توانایی آن را دارید دست یابید. چرا کمتر از آنچه می توانید باشید؟ وقتی ذهن شما از ترس و آشفتگی تیره شده باشد نمی توانید موفق شوید. ترس شما را از تغییر باز می دارد. تغییر عامل کلیدی موفقیت است. با آگاهی از اینکه عدم خوشبختی نشانه آمادگی شما برای تغییر است، نگرش و موقعیت خود را بهبود ببخشید. شما معمار زندگی خود هستید. دیگر هیچ چیزی که باعث شده است شما به این موقعیت زمانی برسید اهمیت ندارد. تنها چیزی که کنترل آن را در دست دارید هم اکنون است. اگر به خود می گویید اوضاع بهتر نمی شود، خود را در یک زندان ذهنی حبس کرده اید. چنانچه اقدامی صورت ندهید به مرگی آرام و احساسی دچار خواهید شد.
برای شروع می توانید کارهایی را متفاوت از الگوی عادی زندگی خود انجام دهید. در ساعت دیگری از روز بیدار شوید. در ساعت متفاوتی بخوابید. پیش از دوش گرفتن صبحانه بخورید. مسیر متفاوتی را به سوی کار انتخاب کنید. در محلی متفاوت از همیشه پارک کنید. با انجام کارهای متفاوت، مغز شما از حالت هدایت اتوماتیک بیرون می آید. اطراف خود را متفاوت می بینید و احتمالا ایده های جدید به ذهنتان خطور خواهد کرد.
نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند. نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید
نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است. در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد. نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..