نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

هدف گذاری فروش به روش SMART

  • دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
  • 1 نظر
  • تعداد بازدید: 7137
  • RSS

هدف گذاری فروش به روش SMART

روش smart در هدف‌گذاری

هدف‌گذاری درست و اصولی یکی از حیاتی‌ترین تصمیم‌گیری‌های سازمانی است، اهداف وسیله‌ای برای مدیریت عملکرد شما و کارکنان شماست.
تمامی اهداف باید SMART باشند یعنی مشخص، قابل‌اندازه‌گیری، قابل‌دستیابی، واقع‌گرایانه، و مبتنی بر زمان باشند.  SMART مخفف کلمات Specific،Measurable،Achievable،Realistic،Timely است

Specific (معین)

به طور واضح و عینی بیان کننده تغییری می باشد که قرار است اتفاق افتد . هدف های معین شده همواره شانس بیشتری را نسبت به هدف های کلی برای انجام دارند .


هدف گذاری
Measurable (قابلیت اندازه گیری)

در هر زمانی بتوانید بررسی کنید که آیا در حال نزدیک شدن به اهداف مورد نظرتان هستید و چقدر با آن‌ها فاصله دارید. بهتر است تا حد امکان هدف‌های کمّی انتخاب کنید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

Achievable (دست‌یافتنی)

اهداف باید دست‌یافتنی باشند.
اهدافی که تعیین می‌کنید باید قابل تحقق و در دسترس باشند، باید مهارت و توانایی دستیابی به این اهداف را داشته باشید.


هدف گذاری به روش smart

Realistic (واقع بینی)

هدف‌هایتان را بر اساس شرایط واقعی سازمان‌تان تعیین کنید. منابع، توانایی‌ها، محدودیت‌ها، ارتباطات، مزیت‌های رقابتی و شایستگی محوری سازمان‌تان را هنگام هدف‌گذاری در نظر بگیرید.

Timely ( حاوی زمانبندی )

قرار دادن مهلت زمانی برای فعالیتهایی که الزاما واقع بینانه، قابل دسترسی و قابل اندازه گیری باشند. محدود به زمان یعنی توسعه دادن و پرورش دادن چارچوب های زمانی که به شما اجازه می دهند که به همان خوبی که هدفها زمان بندی شده اند ، به اهداف برسید. این کار با نگاه به اهداف بلند مدت و حرکت به سمت عقب تا اینکه هر هدف کوچکتر به سمت هدف بزرگتر حرکت کند، انجام می گیرد. بدون تعیین محدودیت زمانی ( نقطه هدف ) ضرورتی برای انجام هدف احساس نمی شود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
نظرات رسیده

  • احمد تابش
  • |
  • شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۰۱

تشکر از معلومات خوب تون ولی اگر در مورد هر کدام از مثالهای یک عکس مرتبط میبود خیلی بهتر بود . باز هم تشکر از معلومات و زحمت کشی شما
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟