نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

کاهش هزینه در حین تداوم موفقیت

  • دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3636
  • RSS

کاهش هزینه در حین تداوم موفقیت

این قویترین نیست که باقی می ماند و نه حتی باهوش ترین، بلکه منعطف ترین در مقابل تغییر.

-- چارلز داروین

تاریخ شرکت های بزرگ و قدرتمندی را به ما شناسانده است که نتوانسته اند در مقابل چالش های زمان خود تاب بیاورند چرا چون در مقابل تغییر مقاومت نشان داده اند. فقدان انعطاف پذیری در مقابل تغییر بازار یا چرخه های تجارت باعث شد آنها خسارت ببینند و منابع و وقت ارزشمند زیادی را برای جبران آن صرف کنند.


کاهش هزینه در حین تداوم موفقیت

آنگاه که با تغییر مقابله می کنید هر گونه تغییر اجباری و به هر شکلی می تواند دردناک باشد. زمانیکه، می دانیم تغییر به نفع ماست و، آن را با آغوش باز می پذیریم بسیار کمتر درد می کشیم. همانطور که داروین می گوید، برای باقی ماندن باید منعطف باشیم.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

تغییر باید برای یک شرکت یا فروشنده حرفه ای یک انتخاب باشد. باید یک انتخاب عاقلانه باشد. باری – به – هر جهت بودن و در گذران دوره سخت هر زخم و خراش ساده ای را بانداژ کردن، راه حل موثر مواجهه با چالش نیست. راه بهتر این است که کلا مسیر خود را از خاربن های مسیر جدا کنیم و با گامهای حساب شده به سوی کارایی و بهره وری قدم برداریم.


کاهش هزینه

امیدوارم شما خود را برای تحمل چرخه های مختلف تجاری آماده کرده باشید. اگر مراقب موضوعات بحرانی تجارت بوده باشید، زمانیکه تغییر بالا می گیرد خواهید توانست با اندکی انطباق پذیری های بیشتر به خوبی به بقای خود ادامه دهید.

باید امیدوار باشیم که هیچیک از تغییرات مورد نیاز شما تاثیر منفی بر روی کالا یا خدماتی که مشتریان شما دریافت می کنند نداشته باشند. در واقع، قویا توصیه می کنم هر گونه تغییری را با این سوال تعدیل کنید که:" این تغییر چه تاثیری بر کسانی که با آنها تجارت می کنم خواهد داشت؟" اگر جواب این است که "تاثیری ندارد" عالی است! اگر تاثیر دارد سوال بعدی این است که، "آیا تاثیر آن به حدی است که ممکن است دیگر نخواهند با من کار کنند؟" شما هیچگاه نمی خواهید تغییری انجام دهید که باعث چنین اتفاقی شود، اما گاهی اوقات مواقعی پیش می آیند که شما ناگزیر از انجام آن جهت نجات تجارت در دراز مدت خواهید بود. دیده شده است که شرکتها از مشتریان کوچک خود گذشته اند تا بتوانند نیازهای مشتریان اصلی خود را تامین کنند. بعضی از مشتریان کوچک تقاضاها و نیازهایی دارند که برآورده سازی دائمی آنها بسیار هزینه بردار خواهد بود. و چنانچه برای پوشش دادن به هزینه های خود مجبور به افزایش قیمت ها بشوید ممکن است آنها نتوانند از عهده آن بربیایند.

عاقلانه است که درصد سود حاصل از هر یک از مشتریان خود را محاسبه کنید و متناسب با آن به تامین نیازهای هر یک بپردازید. اگر حاشیه سود فراوانی از بعضی محصولات خاص که مورد نیاز شرکتهای کوچک هستند حاصل می کنید، ممکن است عاقلانه این باشد که زمان صرف شده برای شرکت های بزرگتر را کاهش دهید. با یاد داشته باشید بسیار اهمیت دارد که هم به حاشیه سود توجه داشته باشید و هم به حجم فروش. شما قصد ندارید یک مشتری بزرگ را که حجم عمده فروش شما را پوشش می دهد در مقابل 6 شرکت کوچک که حاشیه سود بالایی دارند از دست بدهید مگر اینکه حجم فروش شما را نیز تامین کنند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟