نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

کاهش مقاومت در مقابل فروش

  • شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3317
  • RSS

کاهش مقاومت در مقابل فروش

نیمی از نگرانی های دنیا بواسطه مردمانی است که تلاش می کنند تصمیم بگیرند پیش از اینکه درباره مبانی تصمیم گیری خود دانش کافی کسب کرده باشند.

--دین هاکس

نگرانی یک حس تباه شده است. وقت را می کشد. انرژی شما را خالی می کند. خواب شما را بر هم می زند و بر بهره وری شما تاثیر منفی می گذارد. چه کسی ممکن است آگاهانه چنین چیزی را انتخاب کند؟ نه خیلی از ما، اگر به واقع راجع به آن فکر کرده باشیم. با این حال، نگرانی برای اکثریت ما یک واکنش ناخودآگاه در برابر اتفاقات زندگی است. به صورت یک عادت درآمده است.

معمولا این عبارت را بکار می بریم " از شدت نگرانی خودم را گم کردم." گم کردم؟ به نظر می رسد افراد نگران، گم می شوند. اگر چنین است بیایید آنها را پیدا کنیم


فروش

بهترین درمان نگرانی دعای آرامش بخش است: " خدایا، به من آرامشی عطا فرما تا چیزهایی را که نمی توانم تغییر دهد، بپذیرم؛ شجاعتی عطا فرما تا چیزهایی را که می توانم، تغییر دهم؛ و معرفتی عطا فرما تا تفاوت این دو را درک کنم." هر گاه بواسطه نگرانی از چیزی خودتان را گم کردید، این سوال ها را از خود بپرسید: "آیا می توانم چیزی را که باعث نگرانی من شده است تغییردهم؟" اگر می توانید، اقدام کنید – حتی اگر اولین حرکت شما شناسایی چیزی باشد که باعث نگرانی تان می شود و یا نوشتن نگرانی و آنچه را که می توانید برای رفع آن انجام دهید.

اگر نمی توانید برای رفع آن کاری انجام دهید، با صدای بلند به خود بگویید، " از اتلاف وقت و انرژی بواسطه نگرانی دست بردار." می دانم که زیاده از حد ساده به نظر می رسد، اما اگر درست به آن بیندیشید، فکر می کنم بپذیرید که بسیار هم با معنی است. و اگر این استراتژی کوچک را برای یک ماه بطور مداوم بکار بگیرید، خواهید دید که کمتر دچار نگرانی شده و بیشتر موفق می شوید.90 درصد آنچه را که افراد به خاطر آن نگران هستند هیچگاه اتفاق نمی افتد. بعضی ها این را دلیل خوبی برای نگرانی می یابند: "خدایا، اگر نگران آن باشم، احتمالا هرگز اتفاق نخواهد افتاد." بجای آن، اگر " زمان نگرانی" خود را برای اقدام صرف نمایید، بسیار مثبت تر خواهد بود و به احتمال زیاد نتایج مثبتی برای شما ببار خواهد آورد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

حال اجازه دهید ببینم نگرانی چه تاثیری بر تلاش شما در موقعیتهای فروش می گذارد. این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتریان بالقوه شما نگرانند که چگونه تصمیم درستی بگیرند. آنها نگرانند که آیا محصولی که شما مدعی هستید مناسب آنهاست همینگونه هست یا نه. آنها نگرانند که در صورت اخذ تصمیم نادرست آبرویشان برود. آنها نگران تعهدهای مالی هستند. ممکن است مشتری شما از تمامی این نگرانی ها آگاه نباشد، اما آنها وجود دارند و باعث می شوند چیزی با نام مقاومت در مقابل فروش شکل بگیرد.

مقاومت در مقابل "فروخته شدن" به احتمال خیلی زیاد مهمترین دلیل از دست دادن فروش برای فروشندگان متوسط می باشد. آنها به این موضوع به اندازه کافی فکر نمی کنند یا برای پرداختن به آن در طی تماس با مشتریان شان آمادگی ندارند. احتمالا این فروشندگان متوسط از تجاربی خواهند گفت که گویی برای ترغیب مشتریان بالقوه به سرمایه گذاری در محصول یا خدمات آنها، مشت بر دیوار می کوبیده اند. و متاسفانه، آنها آن دیوار را مانع غیر قابل نفوذ فروش تلقی کرده اند. ممکن است مدتی به آن فشار بیاورند، اما به ندرت به آن فکر می کنند یا به اندازه گیری آن می پردازند یا آن را دور می زنند و یا دری – یا در کمترین حالت پنجره ای (از فرصت) – به آن می گشایند.

قهرمانان حرفه ای فروش می دانند که دیوارهای مقاومت در مقابل فروش به همان ترتیب که آنها بالا می روند، فرو می ریزند. – هر بار یا آجر. اگرچه ممکن است به سرعت روی یکدیگر چیده شوند، با این حال هنوز یک پروسه است که، چنانچه درک شود، می توان از سرعت آن کاست یا حتی آن را متوقف ساخت.


کاهش مقاومت در مقابل فروش

بگذارید با پی دیوار مقاومت در مقابل فروش آغاز کنیم. شما یک فروشنده هستید. هم شما و هم آنها می دانید که شغل شما این است که محصولات تان را از انبار خارج ساخته و به آنها منتقل کنید. از این رو، اکثر آدمها عموما در مقابل فروشندگان مقاومت می کنند. اگر مطمئن نیستید که آدمها بطور طبیعی در مقابل فروشندگان مقاومت می کنند، فکر کنید چند بار چنین کلماتی را گفته و یا شنیده اید: "نه متشکرم. ما فقط نگاه می کنیم." این عبارت استاندارد بهانه آوردن برای فروشنده است در زمانیکه فقط به گشت و گذار مشغولید و یا مایلید نیازهای خریدتان را نزد خودتان نگه دارید. بعضی اوقات این عبارت گفته می شود فقط برای اینکه آنها دوست ندارند با ما صحبت کنند. دلیل آن، تصوری قدیمی و ناخوشایند است که براساس آن فروشندگان افرادی حرفه ای بوده و شغل آنها صرفا تحمیل کالا به ماست. در واقعیت، همه کار می کنیم تا پول بدست بیاوریم، چه در فروش و چه در هر حوزه دیگر، اما فقط فروشندگان هستند که، بواسطه رفتارهای مرموزانه درصدی کمی از آنها در این بخش، ده هاست که مورد شدیدترین انتقادها قرار دارند.

اگر مشتریان پشت دیواری 3 متری از مقاومت در مقابل فروش موضع گرفته باشند، تعداد معدودی از آنها حاضر خواهند بود وقت خود را به شما اختصاص دهند. هیچگاه به آنها دسترسی نخواهی داشت. بنابراین اگر برای ملاقات با کسی به شما وقت داده شده است، مبین این واقعیت است که چیزی در پیشنهاد شما وجود دارد، یک نیاز – و شاید همان پنجره فرصت. شغل شما این است که آن پنجره را باز نگه دارید. نه تنها بر ارتفاع دیوار نمی افزایید بلکه به مشتری خود کمک می کنید دریابد اصولا نیازی به دیوار وجود ندارد. شما از طریق آموزش به آنها کمک می کنید این واقعیت جدید را در تصور بیاورند. خمیر مایه فروش آموختن به دیگران است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟