نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آداب معاشرت در کسب و کار (زندگی در پارتیشن- بخش 2)

  • دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1272
  • RSS

آداب معاشرت در کسب و کار (زندگی در پارتیشن- بخش 2)

زندگی در پارتیشن (بخش دوم)

بخش زیادی از دنیای محل کار شبیه زندگی در اتاقک ( پارتیشن) است. پارتیشن یک سلول نیست بلکه، یک روش ابداعی است که بدون صرف هزینه ی زیاد، کارآیی را ارتقا می بخشد و به ساکنان پارتیشن مجاور اجازه می دهد صدای تو را که داری از پشت تلفن با مادرت دعوا می کنی، بشنوند. دوست داشته باشی یا نه، پارتيشن و مانیتور، عناصر اصلی بیشتر دفتر کارهای امروزی هستند.

نکاتی که باید رعایت شوند:
هنگامی که به گوشه ی اتاقت میروی و با صدای آهسته با تلفن حرف می زنی مردم اینطور تصور می کنند که یا داری با مادرت حرف میزنی، یا دنبال پیدا کردن شغل دیگری هستی، یا داری درباره ی یک موضوع جنسی گفت و گو می کنی.
از آوردن این بهانه ها بپرهیز:
وقت نداریم (چون تعدیل نیرو کرده ایم).
هنوز نمی دانیم چطور این کار را انجام دهیم (چون تمرین نکرده ایم).
اما قبلا این روش را امتحان کرده ایم (زیرنظر مدیر قبلی بوده).
به داده ها دسترسی نداریم (چون سیستمها کار نمی کنند).
اما منحصر به فرد هستیم (حقیقت ندارد).
 و اگر چیزی برای گفتن نداری، چیزی نگو. اگر اینگونه عمل کنی، وقتی حرفی می زنی همه ی توجهات به سوی تو جلب می شود.
اگر کاری را عالی و بی نقص انجام دهی، کار بیشتری به تو می سپارند. این نکته را دریاب و از آن به نفع خودت استفاده کن.
کارمند توانمند یک عبارت ضدونقیض است. انتظاراتت را بر این اساس تنظیم کن.
سیستم سقوط می کند یکی از معدود پیش فرضهای ثابت هر سازمانی است.
بیشتر مشکلات ارتباطی را می توان با نزدیک ساختن افراد به یکدیگر و برقراری زمینه ی گفت و گو حل کرد.
ظریف دل نازک اصلا برچسب خوبی نیست. اگر چنین لقبی به تو دادند، شروع به انجام کارهایی کن که بیشتر جنبه ی عملی و اجرایی دارند.
همان گونه که تیم های ورزشی ورزشکاران را جذب می کنند تا برنده شوند، بخشهای مختلف سازمان کارکنان را جذب می کنند تا برنده شوند.
 اذیت و آزار جنسی نوعی سوءرفتار است که اگر مرتکب آن شوی شغلت را از دست می دهی. موضوع این نیست که آیا اگر مرتکب اذیت و آزار شوی شغلت را از دست می دهی یا نه بلکه، موضوع این است که کی این اتفاق می افتد.
وقتی در دفتر کار حضور داری، همیشه کامپیوترت را روشن کن.
کارمندان، مدیران را باهوش می دانند و بیشتر از چیزی که شایسته ی آن هستند،برایشان اعتبار قائلند، ولی اگر در تعدادی از جلسات مدیریتی شرکت کنند به حقیقت ماجرا پی می برند.
بیشتر سازمانها تقریبا به تعداد کافی و مناسب نیرو (کارمند) دارند، ولی مشکل اینجاست که آنها مشغول انجام کارهای بی ربط و نادرست هستند.
خبرنامه ی شرکتی را که برای آن کار می کنی بخوان.
امید، عنصر ضروری موفقیت است.
توانایی تغییر و جابه جایی کارکنان فضیلتی است که نیاز به شهامت دارد.
میان روحیه و موفقیت سازمانی هیچ گونه ارتباطی وجود ندارد، هرچند روحیه ی مثبت باعث می شود که حضور در محیط کار لذت بخش باشد.
استخدام نیروهای جدید باید تغییر چشم انداز را با خود به همراه بیاورید، نه اینکه فقط اداره را شلوغ کند.
قانون طلایی محیط کار باید این باشد: کارکنان باید معادل ( یا بیشتر از) میزان مشارکتی که داشته اند، پاداش بگیرند و قدر ببینند.
هرگز دوستت را استخدام نکن (توقعاتی هست).
هرگز با دوستت شراکت نکن (توقعاتی هست).
اگر کسی به تو گفت که آدم استراتژیکی نیستی، سعی کن پی ببری که منظورش چه بوده.
کارکنان همواره به یک روزنه و منفذ نیاز دارند. بگذار ایمیل این نقش را برایت ایفا کند، یا اینکه چند مشاور را به خدمت بگیر. مطمئن شو که کارکنان به این روزنه دسترسی دارند.
هرگز تصور نکن که مزایای رفاهی شرکت (مانند مهدکودک یا امکانات ورزشی) مسلم و قطعی هستند، ممکن است خیلی زود آنها را بگیرند و حذف کنند.
فقط در صورتی شماره تلفن منزلت را در اختیار اداره بگذار که واقعا مشکلی با تماس گرفتن آنها نداشته باشی. اگر همکارانت تماس بی موقع گرفتند، این موضوع را با صراحت به آنها بگو.
مسافرتی که با پول شرکت و به قصد ارزشیابی عملکرد یا بازدید انجام می گیرد، با سفر تفریحی فرق دارد. این مسافرت هدفی دارد و فعالیتی سنجش پذیر است آن را ساده نگیر.
در هنگام ارزیابیهای رایج وضع موجود معمولا بهترین و عالیترین اقدامات نادیده و یا اشتباه گرفته می شوند. تفاوت بین این دو را دریاب.
اگر در یک شرکت ارائه کننده ی خدمات کامپیوتری کار می کنی، منتظر باش که در روزهای تعطیل تعدادی از بستگان و دوستان دور تو جمع شوند.
اگر در حال طلاق گرفتن هستی، احتمالا بد نیست که موضوع را به سرپرست واحدی که در آن کار می کنی اطلاع دهی. نیازی نیست که این مسأله را مثل یک راز از بقیه مخفی کنی، ولی نباید از آن بهانه ای برای فرار از کار و مسئولیت بسازی. برای بیشتر مردم اهمیتی ندارد که تو مجرد هستی یا متاهل، آنها فقط می خواهند تو خوشبخت باشی و از مجادله و بحث در محل کار بپرهیز؛ چون معمولا ارزشی ندارد.
اگر با کارکنان شرکت به گردش دسته جمعی رفته ای، هرگز کنار حوض آب یا نزدیک آبشار ننشین!
اگر تعداد شکایاتی که کارکنان برای دریافت غرامت از شرکت می کنند زیاد شده، آنها یا زیان دیده اند، یا دیگر نمی خواهند به سر کار خود برگردند (یا هردوی اینها).
برای رعایت ایمنی در هنگام کار، نیازی نیست که پاداش و مشوقهای انگیزشی به کارکنان بپردازی.
اگر از تو خواستند که از بین دو گزینه افزایش ساعت کاری( درعین ثابت ماندن حقوق) و اخراج، یکی را انتخاب کنی، بدان که در موقعیت سخت و مزخرفی قرار گرفته ای.
به چیزهای موردعلاقه افراد دقت کن و به آنها گوش بده، افراد در چنین جاها احتمال بیشتری دارد که حقایق درونشان را بیان کنند.



نویسنده : فاطمه محمدقاسمی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟