نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آداب معاشرت در کسب و کار (زندگی در پارتیشن- بخش 1)

  • شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1356
  • RSS

آداب معاشرت در کسب و کار (زندگی در پارتیشن- بخش 1)
زندگی در پارتیشن (بخش اول)
وقتی درباره ی پیشرفت در محیط کار حرف می زنیم، بیشتر قوانین زندگی خوابگاهی سال دوم دانشگاه همچنان کاربرد دارند. خلاصه ی این قوانین اینها هستند، به دیگران جا بده، دزدی نکن، بعد از اینکه کارت به اتمام رسید نظافت کن، و به طور کلی، آدم بیشعوری نباش، این تمام چیزی است که باید بدانی. ولی یک چیز دیگر هم هست کاری که به تو سپرده شده را بهتر از حد انتظار انجام بده. کاش می شد همه ی مردم به این قوانین ساده توجه می کردند .
نکاتی که باید رعایت شوند:
انتظارش را داشته باش که به چیزهایی که در دفتر کار و رایانه ات نگهداری می کنی، سرک بکشند و حتی آنها را باز کنند یا بدزدند. دفتر کار و رایانه ات را خیلی تزئین و آذین بندی نکن. اگر به طور اتفاقی متوجه شدی که در دفتر کار یا رایانه ی کسی باکس شخصی باز است، وارد آن نشو.
اگر کفشی پوشیده ای که بلندی پاشنه اش ۶ اینچ است، نزد دیگران از آن غرولند و شکایت نکن.
"چند دقیقه ی دیگر باقی مانده؟" پیامی است که نشان می دهد قرار است سخن تو قطع شود. "چند لحظه به من وقت بده" اشاره دارد که تو همچنان باید منتظر بمانی.
در اداره ها، درهایی که الزاما باید باز باشند با هدف انسانها از احداث در در تضاد هستند.
موفقیتهای سریع و میوه های در دسترس و سهل الوصول، خیلی وقت است که از بین رفته اند و دستیابی به آنها، آنقدرها که همه تصور می کنند ساده نیست.
در میهمانیهایی که شرکتها در سالگرد تأسیسشان برگزار می کنند، به خاطر داشته باش که دستمال سينه همیشه چرک است و رنگ را به صورت و لباسهای تو منتقل می کند.
نوآوری، بدون اندیشیدن و حساب و کتاب و محاسبات اضافی هم می تواند اتفاق بیفتد، فقط کافی است به آن اجازه بدهی.
مضامین و پیامهای گل درشتی که نباید در اتاقت نصب کنی، منجی دارد می آید، ولی هر کسی سرش به کار خودش گرم است؛ کسانی دم از درستکاری می زنند که عرضه ی خریدوفروش مواد مخدر را ندارند؛ پسرم، شاگرد اول کلاس شما را کتک زده؛ اگر احساس بی عدالتی نمی کنی، توجهی به اطرافت نداری.
پسورد و تنظیمات کامپیوترت را طوری انتخاب نکن که لازم باشد برای باز کردن آن کوشش کنی و وقت زیادی صرف کنی، رعایت این نکته وقتی که عجله داری اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد.
استفاده از دفتر کار مجازی، امکان رها شدن و خلاصی را آسانتر می کند؛ چون نیازی نداری نگران تمیز کردن دفتر کارت باشی.
وقتی کسی بتدریج عکسهای خانوادگی و کارهای هنری فرزندانش را کمتر به اشتراک می گذارد، یا در حال از دست دادن شغلش است و یا می داند که دارد اخراج می شود.
وقتی چهار مرد حدودا ۳۰ ساله را دیدی که همگی عینک آفتابی زده اند و هر یک چمدان به دست دارند سوار یک خودروی سدان امریکایی می شوند، می توانی مطمئن که باشی چند وکیل قصد دارند جایی بروند. مشابه این صحنه وقتی اتفاق می افتد که رئیس جمهور امریکا می خواهد جایی برود.
 حال که همه ی ما شبانه روز زیر بمباران تبلیغات مزاحم درباره ویاگرا و بزرگ کردن سایز برخی اندامهای بدنمان قرار داریم، بهتر نیست وقتی در منزل هستی دیگر گفت و گو و پرداختن به این قصه ها را تمام کنی؟
 مردم در محیط کار دو دسته اند:
کسانی که در تمام جلسات یادداشت برمی دارند و کسانی که هرگز این کار را نمی کنند.
کسانی که مجلات مد را می خوانند و کسانی که این کار را نمی کنند.
کسانی که به تلفن جواب میدهند و کسانی که حتی اگر تلفن نزدیکشان باشد دکمه ی ارجاع به صندوق صوتی را می فشارند.
کسانی که می خواهند به تلفن جواب بدهند و کسانی که نمی خواهند.
کسانی که کلیک می کنند و بر صفحه نمایشهای کوچک یادداشت می نویسدو کسانی که دفترچه یادداشتهای کوچک سیمی دارند.
زدن ضربات پشت سرهم به دکمه ی آسانسور باعث نمی شود تندتر حرکت کند قبل از سوار شدن به آسانسور، سری به سرویس بهداشتی بزن.
بهتر است حرف زدن درباره ی قاعدگی، محدود به قلمروی زناشویی بماند و به محل کار کشانده نشود.
میزان هزینه ی صرف شده و تعداد نیروهای موردنیاز باید نسبت معکوسی با زمان باقیمانده برای تکمیل پروژه داشته باشد.
کارکنان موقتی را مثل نامزد خواهرت بدان. با او به نیکویی رفتار کن؛ زیرا ممکن است خیلی زود دامادتان شود. اگر به طور ناگهانی محل را ترک کرد و رفت، نگو من هیچ وقت او را نمی خواستم؛ چون ممکن است فردا دوباره سروکله اش پیدا شود.
حتی در دفتر کار مجازی هم سر موقع حاضر شو. البته باید معنی سر وقت حاضرشدن را بدانی.
حضور در ویدئو کنفرانسها، برقراری ارتباط از راه ایمیل، چک کردن تماسهای صوتی یا چت کوتاه با همکارانت.
یاد بگیر که چگونه در منزل کار کنی و به شکلی متفاوت از روزهای تعطیل عمل کنی.
اگر در خانه زیاد کار می کنی، وقتی که در سر کار حاضر می شوی درباره ی اپرا یا وضعیت بیمارستان عمومی حرف نزن.
گاهی آسانتر و کم هزینه تر است که کاری را انجام دهیم و مشاهده کنیم که چه چیزی اتفاق می افتد، تا اینکه به انجام تحقیق و تحلیل درباره ی آن کار بپردازیم.
فضای مجازی روزهای برفی را می کشد. اگر در هوای آفتابی می توانی در منزل کار کنی، در هوای برفی هم می توانی در منزل کار کنی.



نویسنده : فاطمه محمدقاسمی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟