نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نفس تان را چگونه مي بينيد؟

  • دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2533
  • RSS

نفس تان را چگونه مي بينيد؟

زمانيكه در موقعيت فروش خود به موفقيت نايل شويد، ديگران به شما توجه خواهند نمود. البته براي خو انجام دادن كارها از سوي مديرتان مورد توجه قرار خواهيد گرفت. با اين حال، مي توانيد توجه مديريت ارشد را نيز به خود جلب نماييد. ذاتي نفس است كه وقتي مديران پر مشغله با عناوين دهان-پر-كن شما را به خاطر عالي بودن در انجام كارهايتان مورد تشويق قرار مي دهند به خود ببالند. همكاران فروشنده نيز شما را زير نظر خواهند داشت. چگونه مي توانيد به تمامي اين توجهات پاسخ دهيد؟


نفس تان را چگونه مي بينيد؟

چهار روش اساسي براي پاسخ دادن فروشندگان به سطوح جديد موفقيت و رسوايي ملازم آن وجود دارد. بعضي از فروشندگان اصولا مردمان متواضعي هستند كه دوست ندارند مورد توجه قرار گيرند. وقتي به آنها تبريك گفته مي شود چيزي نمي گويند يا كوتاه پاسخ مي دهند و شديدا آرزو مي كنند كاش مي توانستند به كاغذ ديواري تبديل بشوند اما مورد توجه قرار نگيرند.

متواضع بودن خوب است، اما موفقيت فردا در گرو چگونگي كنار آمدن با موفقيت امروز شماست. به اين ترتيب با پذيرش تقدير و توجه كانون آسايش خود را از دست مي دهيد. اگر تمايل شما به ماندن در حرفه فروش و خوب انجام دادن آن است، بايد بياموزيد چگونه با تقديرها و توجهاتي كه همراه آن است كنار بياييد. متواضع بودن عالي است، اما نه آنقدر متواضع كه به خودتان اجازه ندهيد قدرداني و تشكر استحقاقي ديگران را به خاطر چيزي كه خود بدست آورده ايد بپذيريد. اجازه دهيد تاثير اين موفقيت جديد كار خود را بكند و سطح اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. در نهايت، اعتماد به نفس كفايت را بالا مي برد و كفايت فروش را افزايش مي دهد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

اگر لازم است، خود را وادار كنيد قدمي پيش گذاشته و تقدير را با شيريني و ملاحت بپذيريد. از ديگراني كه تقدير و پاداش را پذيرفته اند درس بگيريد،حتي اگر جوايز آكادمي باشد.

همه ما هنر پيشه هاي مرد و زن، كارگردان ها و نويسندگاني را ديده ايم كه در حضور ميليونها نفر بر روي صحنه مي روند و كاملا مايه خجالت خود مي شوند. شما كه نمي خواهيد چنين كنيد، مي خواهيد؟ البته كه نه. پس بدقت كساني را مورد توجه قرار دهيد كه پذيرش آنها به شما احساس خوبي مي دهد و باعث مي شود براي آنها احترام قائل شويد. آنها را مورد مطالعه قرار دهيد و به سبك آنها عمل كنيد. اگر لازم است عبارات آنها استفاده كنيد. البته مراقب باشيد از كلمات همكاران خود در شركت تان استفاده نكنيد. حتي اگر كلماتي را از كساني خارج از شركت قرض مي گيريد سعي كنيد خلاقيت خود را در آن دخيل كنيد.


فروش

نوع ديگر فروشندگان، قدرداني بابت موفقيت خود را مي پذيرند، اما با گفتن، "مي توانست بهتر از اين باشد." يا "مي توانستم آن ركورد را بشكنم فقط اگر ..." ارزش آن را پايين مي آورند. اين افراد آنقدر به كسب موفقيت چشم دوخته اند كه هيچگاه به خودشان اجازه نمي دهند از لحظات باشكوه كنوني لذت ببرند. اگر شما يكي از اين افراد هستند، به شما مي گويم، "بايستيد و عطر گلهاي سرخ را استشمام كنيد." اگر نمي توانيد لحظاتي را براي لذت بردن از شادماني موفقيت در يك فروش عالي صرف كنيد، خود را به سوي مرگي زود هنگام و ناشي از استرس هدايت مي كنيد. لطفا از هم اكنون بدانيد كه اگر هميشه بدنبال خوشبختي در جايي در آينده هستيد، چيزهاي بسيار خوب زيادي را كه امروز در اطراف شما اتفاق مي افتند از دست خواهيد داد.

هدف داشتن بسيار عالي است و من شديدا توصيه مي كنم پيش از رسيدن به سطح فعلي، اهداف بعدي خود را در ذهن داشته باشيد- اگر تاكنون آنها را تعيين نكرده ايد. اما هيچگاه فراموش نكنيد كه به خودتان اجازه دهيد پاداشهاي رسيدن به هر يك از اهدافتان را پذيرفته و از آنها لذت ببريد. اگر براي لذت بردن فرصت نداريد، چرا اينقدر براي رسيدن به اهدافتان سختي بكشيد؟

فروشنده نوع سوم، نمونه ايست كه اميدوارم هيچگاه مانند اين گروه نشويد چون هميشه باعث ناراحتي و تباهي است. او فروشنده اي است كه با دريافت تعريف و تمجيد براي موفقيتي كه كسب كرده است دچار خود شيفتگي مي شود. اگر خود را يك نابغه فروش و برترين ستاره شركت بدانيد، آيا فكر مي كنيد اين تعريف و تحسين دوام خواهد آورد؟ احتمالا نه. ممكن است براي يك فروش سخت يا پيروزي در يك رقابت براي خودتان كارت تبريك بفرستيد، اما هر چه سريعتر به واقعيت برگرديد. چنانچه كم كم باور كنيد كه در امر فروش عيهستيد به نحوي كه ديگر نياز نداريد روي آن كار كنيد، بزودي در خواهيد يافت كه ديگر اصلا به آن نمي پردازيد. بدنبال موقعيت ديگري ي گرديد.

فروشنده نوع چهارم ايده آل است. اين چيزي است كه آرزو مي كنم مانند آن بشويد. وقتي برترين توليد كننده هستيد، افتخار را با متانت بپذيريد. از تمام كساني كه به شما در كسب اين موقعيت كمك كرده اند تشكر كنيد. هر كجا كه لازم است از ديگران تعريف كنيد. با ميل و رغبت تجارب خود را با ديگران شريك شويد. اگر يك استرات‍ژي يا تكنيك جديد براي محصول شما جواب داد، از معرفي آن به ديگر اعضاي تيم فروش، در صورت درخواست، مضايقه نكنيد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟