نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

چگونه اعتماد سازی می کنید؟

  • شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4103
  • RSS

چگونه اعتماد سازی می کنید؟

در ابتدای هر ارتباطی با مشتری جدید، آنها معمولا به شما اعتماد نمی کنند. این انتظار را داشته باشید. ممکن است شما قابل اعتماد ترین آدم روی کره زمین باشید. ممکن است دوستان، همکاران و عزیزان تان آنقدر به شما اعتماد داشته باشند که به معنی واقعی کلمه به پای شما جان بدهند، اما آدمهای جدیدی که در ملاقاتهای فروش با آنها آشنا می شوید این موضوع را نمی دانند. در بسیاری موارد، اولین باری که مشتریان بالقوه نام شما را می شنوند زمانی است که به گمان آنها، شما بعنوان یک نفر غریبه، برای درخواست چیزی به آنها رجوع می کنید. در نظر آنها یک فروشنده کسی نیست که قصد داشته باشد چیزی به آنها بدهد، بلکه می خواهد بگیرد- پول یا وقتشان، یعنی چیزهایی که اکثر آدمها نزد خود عزیز می دارند.


اعتماد سازی

پیش از آنکه بتوانید انتظار داشته باشید کسی به پیشنهاد شما توجه وافی نشان بدهد، باید اعتماد وی را به خود، شرکت تان، برندتان و یا حتی صنعت تان جلب نمایید. یکی از بهترین روشهای آغاز این پروسه چیزی است که آن را عبارت مقصود می نامند.

عبارت مقصود یک روش قدرتمند و در عین حال ساده برای اعتماد سازی است. عبارت مقصود مانند یک دستور کار زبانی است و معمولا اینگونه آغاز می شود: "هدف از گردهمایی ما این است که ..." یا "خانم مری، آقای جان، اگر اجازه بدهید برایتان توضیح می دهم این نوع معرفی معمولا چگونه انجام می شود." در اینجا شما به آنها خواهید گفت که در مورد چه چیز صحبت خواهید کرد. در اصل، شما به مشتری خود نقشه مسیری را نشان خواهید داد که بدانند دربیست، شصت یا نود دقیقه آینده انتظار چه چیزهایی را داشته باشند، بجای اینکه از آنها بخواهید با چشم بسته از میان یک هزارتو عبورشان دهید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

سپس همانطور که مطابق قرار، چیزهایی را به آنها می گویید که پیش از آن وعده کرده بودید، آنها کم کم به شما اعتماد خواهند کرد. آنها حرفهای شما را خواهند پذیرفت. حتی ممکن است کم کم به اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می دهید نیز اعتماد کنند.


اعتماد سازی در کسب و کار

برای اینکه هر چه بیشتر قدرت عبارت مقصود را بالاتر ببرید، گزینه نه گفتن را نیز در اختیار آنها قرار دهید. این چیزی است که آنها می خواهند و حتی ممکن است پیش از حضور در جلسه تصمیم خود را نسبت به آن گرفته باشند. بیان آشکار و صریح این موضوع، در کمال حیرت، بنیان دیوار مقاومت در مقابل فروش را که اینگونه جلسات بسیار رایج است فرو خواهد پیچید.

در بعضی موارد، گزینه نه گفتن در جلب هر چه بیشتر توجه آنها به آنچه که قرار است مطرح کنید کارساز خواهد بود. اینگونه است که انگار پیش از اینکه فرصت آشنا شدن با محصول یا خدمت مورد نظر شما را پیدا کنند، آن را از دسترسشان دور می کنید. این استراتژی کوچک هم در راحت گذاشتن افراد و هم در برانگیختن کنجکاوی بیشتر دانستن در آنها موثر خواهد بود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟