نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آموزش و توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3462
  • RSS

آموزش و توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری

آموزش و توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری باید شامل فعالیت های آموزش کارمند و هم توسعه ی اجرایی شود. با توجه به حوزه و قیاسشان این فعالیت ها باید به عنوان بخشی از مدیریت تغییر یا تعهد کارمند در نظر گرفته شود.

فعالیت آموزش و توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری با تجزیه و تحلیل نیازها آغاز می شود. از این رو این امر برای شناسایی دانش ها، مهارت ها یا نگرش هایی که باید برای تحقق مدیریت ارتباط با مشتری کارامد توسعه یابند، به مرور کامل این موارد نیاز خواهد داشت. این امر باید براساس مصاحبه ها با مدیران اجرایی و کارمندان مربوطه در داخل شرکت باشد و باید آن را فردی با درک خوب از سازمان و نیازهای آموزش خاص هر فناوری مدیریت ارتباط با مشتری اتخاذ شده، انجام دهد.


آموزش و توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری

تمرکز توسعه ی اجرایی بر تضمین درک مدیران از محتوای کامل برنامه ی ابتکاری مدیریت ارتباط با مشتری شرکت از جمله فرصت ها و مسائل بالقوه خواهد بود. همان گونه که ذکر شد تحقیقات نشان می دهد مدیران اجرایی اغلب از آنچه روی می دهد، هزینه ها و زمان بندی برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری آگاه نیستند.

فعالیت ها و برنامه های توسعه ی اجرایی، مجموعه ای از کارگاه ها یا رویدادهایی را که مدیران درگیر در این برنامه ها آن ها را از تمام کارکردها در داخل سازمان استخراج کرده اند دربرمی گیرد. این موارد باید بر آموزش کارمند مقدم باشد و مدیریت را به طور کامل از ماهیت و اهداف ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری شرکت آگاه سازد، اهداف و حوزه ی این برنامه ها به طور قابل توجهی در سازمان های مختلف، متفاوت است.
آموزش کارمند ممکن است بر توسعه ی مهارتهای خاص یا نگرش های در حال تغییر متمرکز باشد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

یک دیدگاه مهارت گرا ممکن است برای معرفی یک سامانه مرکز تلفن مناسب باشد. یک دیدگاه تأکیدی برتغییر نگرش ممکن است برای پرداختن به مسائلی از قبیل بهبود خدمات مشتری یا ایجاد یک فرهنگ مشتری گرایی استفاده شود؛ یعنی جایی که راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانی قبول می شود، آموزش باید جلساتی فوری طراحی شده برای تمرین و به کارگیری دانش کسب شده ی جدید را شامل شود.


در جایی که مشکلات تحقق تجربه می شود آن ها باید به صراحت با کارمندان گفتگو کنند، همراه با توضیحات در مورد این که چه کاری برای رسیدگی به آن مشکلات انجام می شود. فقدان این آگاهی می تواند سبب شود که ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری تضعیف یا مردود شوند. برای مثال در پروژه ی خودکاری نیروی فروش اصلی در شرکتی عدم موفقیت در انتقال مشکلات از قبیل همزمانی نرم افزار و درنتیجه ی آن مقاومت نیروی فروش برای استفاده از سامانه سبب شکست پروژه شد.

در بسیاری موارد برنامه ی توسعه ی اجرایی و آموزش کارمند مدیریت ارتباط با مشتری باید در سراسر سازمان طوری جاری شود که تمام سطوح کارمندان مطلع و مشغول شوند. برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری بزرگ مؤلفه های مختلفی در جهت سطوح مختلف در ساختار سازمان خواهد داشت.

تحقق مدیریت ارتباط با مشتری در مرسدس بنز مثالی خوب از برنامه ی توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه است که مجموعه ای از فعالیت های سفارشی توسعه، تجربه و اجرا را شامل می شود که از هیأت مدیره سرچشمه می گیرد و به سوی تمامی کارمندان رو در رو با مشتری جاری می شود.

مرسدس بنز تحقق یک برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری

مرسدس بنز یکی از نام های تجاری اتومبیل و موفق ترین نام در سراسر دنیا است. تشخیص داد که باید شبکه ی معامله ی خودشان را برای رویارویی با چالش های جدید بازار متحول کنند. تا 2002 آن ها شبکه ی حق امتیاز 138 فروشنده ای خود را به 35 منطقه ی بازار سازماندهی کردند و برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری جدیدی را معرفی کردند آن ها یک برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری را برای بهبود یکپارچگی روابط بین مناطق جدید بازار، مشتریان و خودشان توسعه دادند.

گروه پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری دریافت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری بستگی به تغییر زیاد در ذهنیت افراد در هر سطحی در مناطق بازار و دایملر کرایسلر بریتانیا دارد. یک برنامه ی آموزش مدیریت ارتباط با مشتری با چهار مدل انفرادی که برای گروه های مختلف در مناطق بازار و دایملر طراحی شده بود، تدبیر شد. این آموزش حیاتی بود تا کارمندان نقش خود را در ارائه ی مدیریت ارتباط با مشتری در ساختار این شبکه فروش درک کنند.

نتایج اولیه تأثیرگذار بوده است. پروژه های راهنما بهبودهایی را هم در عملکرد مالی و هم رضایت مشتری نشان داد. پخش این نتایج به سایر مناطق بازار، مورد تجاری را برای اتخاذ مدیریت ارتباط با مشتری تقویت کرد. انگیزه برای نهادینه کردن مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری با نشان دادن سودهای مالی در منطقه ی بازار به دست آمد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟