نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری همیشه منتقد

  • شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 7669
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری همیشه منتقد

مدیریت ارتباط با مشتری همیشه منتقد

مشتری هميشه منتقد اين نوع مشتری هميشه با کلمات نيشدار و انتقادات بي مورد خود، کارمندان شما را آزار مي دهند.

پرسنل شما با پاسخگویی به هر انتقاد با انتقاد دیگری مواجه می شوند و عموما در حلقه ای از انتقادات این مشتری گرفتار می شوند که نه تنها باعث می شود کارمند از تماس بعدی با این نوع از مشتریان دوری کند انرژی پرسنل شما را در تماس های بعدی روز کاری تحلیل می برند.

مشتری همیشه منتقد درباره هر ايده اي، انتقادات خاص خود را دارند؛ چه آن ايده ، خوب باشد يا بد ! هدف اين افراد مخالفت با تمام چيزهايي است که گفته مي شود.

آنها هرجا مي روند مشکلات را پيدا مي کنند. جمله معروف اين افراد اين است: ايده بدي است .

راه حل برخورد با مشتری همیشه منتقد

در مذاکره و گفتگو با افراد انتقاد کننده بر اطلاعات و آمار معتبر تمرکز کنيد.

از آنها درباره علت انتقاد و مخالفتشان سوال کنيد و هميشه آنها را براي اطلاعات بيشتر درمورد انتقادشان تحت فشار قرار دهيد. هرگز رفتارهاي نامناسب چنين افرادي را تأييد نکنيد.

گاهی هم بد نیست به آنها در لفافه تذکر دهید که شما همیشه از همه چیز انتقاد می کنید که البته این صحبت باید با دقت و ظرافت یک فروشنده حرفه ای انجام شود و برای کارشناسان فروش غیر حرفه ای توصیه نمی شود.

راه حل برخورد با پرسنل مورد انتقاد قرار گرفته

برخورد با مشتری همیشه منتقد اثر نامطلوبی بر روی هر شخصی خواهد داشت باید سعی کنید اثر نامطلوب رفتار آنها را به کمترین حد ممکن برسانید و انرژی پرسنل را برای تماس بعدی و روز کاری که در پیش دارد شارژ کنید.

مشتری همیشه منتقد انرژی پرسنل شما را در تماس های بعدی روز کاری تحلیل می برند

آموزش پرسنل

سعی کنید از قبل پرسنل خود را در زمینه برخورد و مدیریت صحیح مشتریان همیشه منتقد آماده کنید. توانایی تشخیص آنها در انتقاد واقعی و طریقه پاسخگویی به آنان آماده کنید.

عصبانی نشوید و بدگویی نکنید

هرگز از این مشتری در مقابل پرسنل بدگویی نکنید. این رفتار باعث می شود پرسنل هم خود را در بی توجهی یا توهین به مشتری صاحب حق بداند.

از بین بردن حالت تدافعی و جایگذین کردن احساسات

حالت تدافعی ایجاد شده در احساسات کارمند را از بین ببرید.ذهن کارمندتان را از این تماس بد منحرف کنید ارزش او و شرکتتان را به وی یادآوری کنید سعی کنید با مطلب طنزی که فارغ از هرگونه توهین به مشتری باشد خوشحالی و راحتی را جایگذین حس بدی که در تماس با مشتری داشته کنید


نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟