نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ویروسهای ارتباط با مشتری بخش اول

  • چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵
  • 2 نظر
  • تعداد بازدید: 4161
  • RSS

ویروسهای ارتباط با مشتری بخش اول

ویروسهای ارتباط با مشتری بخش اول

زمانی که احساس می کنید مشتری در همان لحظه قصد خرید ندارد او را تحت فشار قرار ندهید و رفتار مودبانه و لبخند را فراموش نکنید مدتی پیش به مغازه عینک فروشی در خیابان حکیم نظامی مراجعه کردم فروشنده خیلی تحویل گرفت، با دقت و توجه عینکها رو پیشنهاد می داد.

اما زمانی که احساس کرد در همان لحظه قصد خرید ندارم رفتارش 180 درجه عوض شد. من چندین عینک را دیده بودم از فروشنده کد عینک را پرسیدم تا برای مراجعه بعدی فقط کدی که پسندیده بودم را برای خرید سفارش دهم و برای بار بعد عینکها را تست نکنم.

فروشنده که احساس کرده بود در همان لحظه قصد خرید ندارم با لحن بدی گفت : « اگر عینک را نفروخته بودیم شاید بتوانید بعدا بخرید » و اما دلیل من برای خرید نکردن در همان لحظه قصد جدی برای تغییر عینکم داشتم و عینکی که فروشنده پیشنهاد داد رو پسندیده بودم ولی از شماره عینکم مطمئن نبودم .

روز بعد نوبت دکتر گرفتم . شماره چشمم اضافه شده بود . فردای آن روز از عینک فروشی دیگری در خیابان جلفا عینک جدیدی خریدم.

شما درباره فروشندگانی که رفتارشان وابسته به کیف پول شماست چه نظری دارید؟

رفتار مودبانه هیچ هزینه ای ندارد

اما رفتار غیر مودبانه گاهی بسیار گران تمام می شود

زمانی که احساس می کنید مشتری در همان لحظه قصد خرید ندارد او را تحت فشار قرار ندهید و رفتار مودبانه و لبخند را فراموش نکنید لحظه ای خود را در جایگاه خریدار تجسم کنید شما درباره فروشندگانی که رفتارشان وابسته به کیف پول شماست چه نظری دارید؟ رفتار مودبانه هیچ هزینه ای ندارد اما رفتار غیر مودبانه گاهی بسیار گران تمام می شود


نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
نظرات رسیده

  • مریم حدادی
  • |
  • چهارشنبه ۲۹ دي ۱۳۹۵ ۱۷:۳۳

منم تجربه مشابه دارم رفتم لباس بخرم چون خرید نکرده بودم فروشنده خداحافظی منو جواب نداد


  • ساناز
  • |
  • چهارشنبه ۲۹ دي ۱۳۹۵ ۱۷:۴۰

با دوستم رفتم مغازه پرنده فروشی تا درباره طوطی ام که برام روز تولدم هدیه آورده بودند سوال بپرسم فروشنده که متوجه شده بود طوطی دارم حاضر نشد جواب سوالم را بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی بهم برخورد هنوزم هر باری که از روبروی مغازه رد می شم حالم بد می شه از فروشندش بدم می یاد
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟