نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ارزش دوره عمر مشتری و ضرورت حفظ مشتری

  • دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2759
  • RSS

ارزش دوره عمر مشتری و ضرورت حفظ مشتری

امروزه سازمان های برجسته تمام تلاش خود را برای حفظ مشتریان به کار می برند بسیاری از بازارها حالت اشباع دارند و در بسیاری از مقوله ها مشتریان جدید چندانی وجود ندارند. رقابت و هزینه های جذب مشتریان جدید، در حال افزایش است. در این بازارها ممکن است، جذب مشتری جدید، پنج برابر حفظ و نگهداری مشتریان فعلی هزینه در برداشته باشد. بازاریابی تهاجمی، نوعاً هزینه اش بیش از بازاریابی تدافعی است، زیرا برای بیرون آوردن مشتریان از دست رقبا و جذب آنها به سوی خود، تلاش فراوان و تقبل هزینه بسیار زیادی لازم است.


ارزش دوره عمر مشتری

هنر تئوری بازاریابی کلاسیک و عملکرد آن به جای آن که به حفظ مشتریان فعلی بیندیشد، جذب مشتریان جدید بود و تاکیدش بیشتر بر انجام معاملات متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران.

امروزه بیشتر شرکت ها بر اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان فعلی واقف شده اند. براساس یک تحقیق از طریق کاهش فقط 5 درصد در نرخ از دست دادن مشتریان، شرکتها می توانند رقمی بین 25 تا 85 درصد منافع خود را بهبود بخشند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایت مندی فراوانی در مشتری ایجاد کرده و آن چه را که برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار دهیم تا وفاداری مشتریان نسبت به سازمان مستحکم گردد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

ارزش دوره عمر مشتری عبارت است از ارزش فعلی جریان منافعی که سازمان در صورت از دست ندادن مشتری خود می تواند از او به دست آورد. بازاریابی رابطه مند تمام گامهایی را که سازمان ها جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود برمی دارند در بردارد.


حفظ مشتری

بازاریابی رابطه مند، فرآیند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزش های جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار می گیرد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟