نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تمرکز بر روی مشتری

  • چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5108
  • RSS

تمرکز بر روی مشتری

در بسیاری از شرکت ها هنوز مرزهای مشخص بین واحدهای سازمانی وجود دارد. مرزهایی که واحدهای بازاریابی، حسابداری، خدمات مشتریان و تولید را از هم جدا می کند. واحد بازاریابی استراتژی های محصول را طراحی کرده و فعالیت های ترویج و ترفیع را هدایت می کند، بروشورها را چاپ کرده و به فعالیت های روابط عمومی می پردازد. مدیران محصول سعی می کنند مطمئن شوند که محصولات تحت نظارتشان فروش رفته است. واحد خدمات مشتریان به سؤالات مشتریان پاسخ می دهد و به شکایات آن ها رسیدگی می کند.


تمرکز بر روی مشتری

در این نظام که فعالیت ها بین واحدهای گوناگون تقسیم شده اند، نقاط قوت و ضعفی وجود دارد. از آنجا که به افراد اجازه می دهد در کاری که تخصص دارند کار کنند و تقسیم کار به خوبی در آن انجام می شود دارای نقاط قوت است ولی نقطه ضعف آن این است که امکان ارائه خدمات یکپارچه به هر مشتری در آن دشوار است. در این نوع ساختار ارتباطات افقی دشوار می شود و رقابت بیهوده ای را در سازمان ها دامن می زند.

این نوع ساختار و جداسازی واحدها، زمانی که بخواهیم محصولی را به بازاری عرضه کنیم جوابگو می باشد. مشکل زمانی ایجاد می شود که بخواهید محصولات گوناگون که در واحدهای گوناگون تولید می شوند را به یک مشتری بفروشید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

مهم نیست که از چه نام زیبا و فریبنده ای برای تعریف بازار خود استفاده می کنید. به محض آغاز فروش به هر بازار، گرفتاری ها آغاز می شوند. بازار شما را تحت فشار قرار می دهد که در اثر رقابت قیمت خود را تعدیل کنید. حتی برای بالا بردن اثربخشی ممکن است در مورد کیفیت تجدید نظر کنید و هر چه محصول شما در بازار موفق تر شود، احتمال کپی برداری از آن بیشتر می شود.


مشتری

برای این مشکلات نسخه ای وجود دارد. این نسخه بازاریابی تک به تک است. یعنی تمرکز بر روی هر مشتری در هر لحظه از زمان. با یادآوری ارتباطات خودتان با مشتری، تعمیق ارتباطات و غنی سازی آن و ایجاد روابط پیچیده و با ارزش می توانید از دام گرفتاری های از پیش گفته شده رها شوید. ولی مشکل ساختار سازمانی شرکت کماکان با شماست. لذا اگر برای دنبال کردن نیازهای مشتریان در واحدهای گوناگون سازمانی آماده نباشید، امکان ایجاد رابطه معنی دار و منطقی دشوار خواهد بود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟