نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ایجاد یک دیدگاه مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3554
  • RSS

ایجاد یک دیدگاه مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد یک دیدگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

با وجود رهبر مدیریت ارتباط با مشتری، مسأله ی اول مدیریت تغییر که باید به آن پرداخته شود، ارزش های مشترک سازمان است. این ارزش های مشترک مانند چسبی سازمان ها را به هم متصل نگه می دارند. دیدگاه واضح و خوب انتقال یافته ی مدیریت ارتباط با مشتری، ابزار مهم ایجاد ارزش های مشترک است.
دیدگاه تجاری و ارزش های مرتبط به آن، عضو مهم راهبرد شرکت را تشکیل می دهند.بینش مدیریت ارتباط با مشتری ابزار قدرتمند ایجاد ارزش های مشترک و تمرکز مشتری است، اورنج، تأمین کننده ی خدمات تلفن همراه در بریتانیا مثال خوبی از شرکتی با تمرکز مشتری قوی است. اورنج همواره شهرت خوبی از نظر خدمات مشتری داشته است. ولی چند سال قبل در پی ارزیابی عملیاتش، بینش جدیدی را توسعه داد.


کانال آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

بسیاری از شرکت ها در توسعه ی قوی و واضح، امتیاز کمی کسب می کنند، زیرا بینش هایشان جالب و برانگیزنده نیست دیویدسون بیان کرده مسائل کلیدی که سازمان به منظور سبقت گرفتن از سایر شرکت ها باید برحسب مدیریت به آنها بپردازد، عبارتند از:

  •  بیان صادقانه ی این که شما که هستید و برای چه کاری آماده اید؟
  •  توسعه ی بینش آتی که محرک و چالش داشته باشد؛
  •  درگیر کدن تمام افراد در توسعه ی بینش ها و ارزش ها؛
  •  انتقال با اقدام، علامت ها و تکرار؛
  •  نهادینه کردن بینش و ارزش ها در تمام اقدامات، رفتارها، فرایندها و سامانه ها؛
  •  توسعه ی پیشنهادی متمایز کننده ی نام تجاری سازمان، که صادقانه منعکس کننده ماهیت آن باشد و آن را جدای از دیگران نشان دهد؛
  •  اندازه گیری منظم این که چگونه بینش و ارزش ها را اداره می کنید.

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

تحقق مدیریت ارتباط با مشتری موفقیت آمیز مستلزم توسعه ی پشتیبانی قوی برای مشتری گرایی است. بینش پذیرفته، در ایجاد تعهد به مدیریت ارتباط با مشتری در سراسر سازمان کمک می کند؛ ولی باید به دقت و به وضوح به پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری مرتبط شود.

مشاور مدیریت ارتباط با مشتری، نیک سیراگر، تأکید کرده است که فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری باید چگونه تعریف شوند تا مصرف کنندگان نهایی و کارکنان غیر فنی آنچه را باید نقطه ی عملیاتی نگرش تا درک بینش مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق بیفتد، درک کنند.

بازنمایی فرایند باید رابطه ی نزدیک و مستمر بین بینش راهبردی و تحقق راه حل را تضمین کند. بدون این رابطه ی نزدیک، مدیریت ارتباط با مشتری چیزی بیش از تحقق چند ابزار نرم افزاری و تغییرات عملیاتی به منظور دستیابی به کارتیی های چند فرایند نیست.
در نتیجه بینش گم می شود... برای تحقق بینش مدیریت ارتباط با مشتری، مصرف کنندگان باید ببینند چگونه آن ها در مبنایی روزانه کار می کنند و کسب آن بینش برایشان چه معنایی دارد. بنابراین بینش باید واضح و قابل درک باشد... پیوند بین بینش مدیریت ارتباط با مشتری و راه حل مدیریت ارتباط با مشتری، ماهیت دقیق چالش پروژه یی مدیریت ارتباط با مشتری است.


مدیریت ارتباط با مشتری

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟