نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت تغییر و مدیریت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری

  • شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2861
  • RSS

مدیریت تغییر و مدیریت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت تغییر و مدیریت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

وقتی ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری انجام گردید و تصمیم گیری برای ادامه، با ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری جدید یا در امتداد آن اتخاذ شد، باید به فرایندهای کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری در حالتی ساختاری و یکپارچه پرداخت.
همیاری های حیاتی که آن را مدیریت دقیق این پنج فرایند (توسعه راهبرد، ایجاد ارزش، ترکیب چند کانالی، مدیریت اطلاعات، ارزیابی عملکرد) تعهد و همراهی تمام کارمندان ایجاد می کند با دو فعالیت که مواردی با این روندها حرکت می کنند، یعنی مدیریت تغییر و مدیریت پروژه، مشخص می شود.


مدیریت ارتباط با مشتریان


دامنه ی وسیعی از ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری می توانند تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری انجام شوند

این امر بر هزاران هزار ابتکار ممکن از بهبود مراقبت مشتری گرفته تا برنامه ی حفظ مشتری، تقسیم بندی بازار پیچیده تر، معرفی انبار اطلاعات، افزودن شبکه ای جدید، برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری جهانی، معرفی خودکاری نیروی فروش و شاید تا هزاران کارمند، توسعه ی کارت امتیاز متعادل یا سامانه ی گزارش عملکرد جدید احاطه دارد.
تمام اینها می توانند به طور مشروع تحت عنوان ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری قرار بگیرند. به هر حال پیچیدگی نسبی انجام این ابتکارات به همان اندازه که خود ابتکارات متغیر هستند، متفاوت است. قیاس مالی چنین فعالیت هایی ممکن است از چند هزار دلار تا صد میلیون دلار یا بیشتر متفاوت باشد!


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM


مدیریت تغییر

به این ترتیب در نظر می گیریم که این امر برای تمایز بین ابتکار مدیریت ارتباط با مشتری، پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری و راه حل مدیریت ارتباط با مشتری مفید است.

در این جا از اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری (یا برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری) برای پوشش دادن به تمام فعالیت هایی استفاده خواهیم کرد که با ایجاد روابط مشتری از قبیل آنچه در بالا فهرست شدند، رابطه دارند، ما اصطلاح راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (یا سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری) را برای فعالیت بر اساس فناوری اطلاعات از قبیل خرید نرم افزار، تقسیم بندی مشتری یا استخراج اطلاعات، ایجاد مرکز تماس یا معرفی خودکاری نیروی فروش به کار می گیریم. ما از اصطلاح پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری برای پوشش ابتکارات روابط مدیریت روابط مشتری اساسی تر (از قبیل مرکز تماس یا خودکاری نیروی فروش) که مستلزم یک یا چندین راه حل یا سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری است.
به دلیل تفاوت های عظیم بین انواع ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری تعجبی ندارد که نتایج برای مدیریت تغییر و مدیریت پروژه تا حد زیادی متفاوت است.

مدیریت پروژه

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟